cre8or Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 neon som kan gi meg meg tegninger på neon oppsett å vifte styring oppsett Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Overklokking.no har lagd en som jeg skal teste nå... Kjøpte brytere, led, sikringsholdere i dag. Her er linken: http://www.overklokking.no/cooling/diverse...ring/index.html Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 hmmmm tnx=)=! har duh bilde av pc'n din? æ vente på at plexi plata ska kom æ! Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg har allerede satt i plexiglass, og så snart jeg har lagd ferdig viftestyring, og fått kald katode fra microplex, skal jeg låne et digitalt kamera og ta noen bilder Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 kald katode! ka katode da`? ka kabinett har duh da? Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg tenkte på en blå kald katode.. Har chieftec dragon medium tower blå. plexiglasset er montert i døra Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 hmm k! æ har d samme bare svart! æ har skjert ut hull i side plata å døra te cd spilleran! æ å ska ha blå! det er blått som er kulest da! Lenke til kommentar
seric Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg har ett Scorpio kabinett, fulltower. Det er stort sett det samme som ett Dragon, men uansett... Jeg holder på å finpusse på hullet i døra til plexi, og så må jeg finne en brukelig løsning på å plassere min kalde katode som forresten er blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå