Crack Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Støttes. Jeg synes moderatorene kunne lage et par essensielle polls, være seg EU-saken, politiske partier - og andre saker. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg synes også det burde være en tråd her på P&R hvor folk kan fortelle om seg selv, alder, bosted, hvilket parti de stemmer på, osv. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 det blir jo ganske uoversiktlig da, hva med at noen lager en hjemmeside elns? hvor man kan legge til akkurat den infoen om seg selv? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kan være enig i polls, men skjønner ikke hva poenget med å fortelle om seg selv. Og jeg har problemer med å se hvilken sammenheng det har med resten av det som var foreslått her. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 avstemninger kan jo hindre litt i diskusjonen, så det bli mer si hva du syns, og ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Helt enig med Crak. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg syntes polls er ok. Da kan man se hva som er en generell oppfattning på forumet, hvilket kan være interessant. På den andre siden syntes jeg det er irrelvant at vi fortelelr om oss selv da dette farger argumentene våre med andre farger enn tiltenkt. Se på JoachimR, han sine argumenter blir neste hele tiden tolket til det verste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå