^aM^ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hey hey, kompisen min sinn pc er totalt "rumpekjørt" for å si det mildt, så vi lurte på hvordan vi formaterer absolut alt på hele maskinen?? vi kan bruke ledetekst, men det vil jo ikke funke på c disken. Noen som gidder fortelle meg dette??? Takker på forhånd på alle svar Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Fdisk, eller formatere når du legger inn OS på nytt. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Boot opp med Xp cden og formater hardisken derfra Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Sier lite om OS her da. men er det xp er det jo bare å sette inn cd'en, boote,gå inn på bios og legge inn cd som første bootdisk og restarte... lykke til! Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg prøvde å få den til å starte opp fra cd(det er xp, det står oppe i tittelen) men han har en rar bios, det står ikke first boot devise, det er bare 2 ting som kan stilles på når det gjelder boot og det er noe tull som gir deg 2 valgmuligheter(enable or disable)........ Fdisk funker hvordan? Takker for all hjelp til nå Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Fdisk er egentlig et blindspor, glem det. Du bør bruke XP sitt installasjonsprogram. Hvis du ikke kan boote fra CD så starter du i stedet fra floppy, det blir akkurat det samme. Du finner det her: http://www.microsoft.com/downloads/details...B7-4FED408EA73F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå