Cursio Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har lastet ned et .avi klipp med kazaa, men det vil ikke spilles av! I avi preview blir det spilt av 9 sec av 20 min, å så klikker det. Jeg har lastet den ned flere ganger. Hvordan får jeg den til å funke selv om den kanskje er korrupt? Program? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Mener det finnes et program som heter DivX Fix. Mulig det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 last ned filen på nytt du. Antar den er lovlig, gspot forteller deg hvilke kodeker som trengs Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 prøvde med divx fix, og det fant 10 errors. Da jeg startet filmen var den 30 sec helt svart Er det ikke håp? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 last ned filen på nytt du. Antar den er lovlig, gspot forteller deg hvilke kodeker som trengs Hadde du lest hva jeg skrev tidligere hadde du sett at jeg hadde prøvd å laste den flere ganger... Men får prøve med gspot og se hva som skjer Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Gspot: Status: Not a valid AVI file Type: Non AVI file - type unknown Er det noen som vet om noen andre fixe programmer? Får det ikke til... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 No hope Hvis divfix fant 10 feil er det nok klippet såpass fucked at en evt. reparasjon bare vil fjerne alle delvis ødelagte områder og la de som er okey være igjen. Last ned på nytt. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 No hope Hvis divfix fant 10 feil er det nok klippet såpass fucked at en evt. reparasjon bare vil fjerne alle delvis ødelagte områder og la de som er okey være igjen. Last ned på nytt. Har lastet den ned en hel del ganger... Så konklusjonen er vel at det deles en korrupt fil... Synd... Jaja får komme meg videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå