Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Routeren er rar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du får kontakt straks etter restart av ruter, er det sansynlig at feilen ligger i denne. :roll: Sjekk om der finnes Firmvare oppdateringer til Ruter boksen. Be evt om NY ruter om du ikke får oppgradert Firmvaren.:idea:

Har du kontakta support hos Tele2?

Lenke til kommentar

Hadde akkuratt samme problemet med mitt modem fra bluecom for 2 uker siden. Ringte bluecom og forklarte. Sa at jeg antok at det var modemet som var problemet. De sendte et nytt modem i posten dagen etter :) Topp service

Det virker perfekt nå.

Lenke til kommentar

Kjører du XP? Da prøver XP å overstyre router hele tiden. Gå til Kontrollpanel - Nettverkstilkoplinger - Trådløs nettverkstilkopling - h.klikk - Egenskaper, velg Trådløst netverk og hak AV "Bruk Windows til å konfigurere innstillinger for trådløst nettverk".

Lenke til kommentar
Kjører du XP? Da prøver XP å overstyre router hele tiden. Gå til Kontrollpanel - Nettverkstilkoplinger - Trådløs nettverkstilkopling - h.klikk - Egenskaper, velg Trådløst netverk og hak AV "Bruk Windows til å konfigurere innstillinger for trådløst nettverk".

Jeg bruker ikke trådløst nettverk, men kabel. Jeg skal inn å kikke litt allikevel.

Jeg har en D-link 804 router.

Jeg har 3 maskiner da, en med XP, en med 200 og en med 98, Kan det være noe kødd med konflikter mellom disse da?

Endret av Mister t
Lenke til kommentar

Jeg kjører trådløst. Og om jeg haker av denne så mister jeg all nett tilkobling, det kan være meg som ikke er så sikker på oppsettet. har 128wep kryptering.

men noen forslag til hva som kan være feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...