Jørgen Sørheim Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Skal det komme et Star Wars II blir det nok som WarCraft III i forhold til WarCraft II. Bedre grafikk, nye folk, baser, lag og den pakken der Så lenge bedre grafikk ikke innbærer den gyselige 3d-grafikken til WC3, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Synes det skal være akkurat samme konseptet som i 1 ern.. Men grafikker og ting som er mulig å gjøre/kjøpe må være HELT nytt.... Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Enig at grafikken ikke burde være som i Warcraft 3, jeg personlig likte den faktisk ikke. De ble for "Firkantet" synes jeg da... Uansett StarCraft 2 bør inneholde så mye som mulig fra eneren. Helst plukke opp historien fra Broodwar. Kanskje introdusere en ny rase, Duran sin kanskje? Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 StarCraft2 kommer til å fortsette historien til SC:Ghost, det har utviklerne sagt selv. SC:Ghost foregår non år etter BW. Jeg håper virkelig at de beholder gameplayet slik det er og en rase til skader vel ikke (Xel-Naga? Hybrids?). Grafikken kan få seg en kraftig løft så lenge den ikke blir WC3 aktig og det er noen units som bare MÅ være med i 2'ern. Zergling Marine Firebat Hydralisk Lurker Siege Tank Mutalisk Reaver Dark Templar Zealot Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Så lenge det blir zealots så er jeg fornøyd! Zealot-rush Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Gidd å være så forsiktig, de HAR IKKE gitt ut noe som er dårlig. Likte til og med Lost Vikings! ^^ Lost Vikings er jo det feteste de har git ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå