[g]amer Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har kjøpt meg socom 2 og når jeg kobler meg til socom2 så står det at jeg må registrere meg på central station(det trengte jeg ikke på socom1) Men jeg kommer meg ikke inn på central station,jeg klarerer alle testenen men når jeg skal koble meg opp etterpå så kommer jeg ikke inn og får registrere meg. hva må jeg gjøre da?jeg har rutertilkobling og.. Lenke til kommentar
tfev Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hadde samme problemet. I spillet fulgte det med en lappe på 1 eller 2 sider (ihvertfall pakken med headsett), der står det ett nr til support telefon. Ring dem og forklar problemet, få de til å opprette konto til deg. Det måtte jeg gjøre, kom ikke lengre enn til DNAS når jeg skulle registrere. Også var det skikkelig service!!! Det er det ikke mange som har idag... Trur de har åpent til kl 21.00 Good luck!!!! Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg får DNS feil. Kan du gi meg telefonnummeret? Hva gjorde du for å løse problemet? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Lurer også på dette. Sliter fælt med å komme frem til Central Station. Har kommet inn der en gang, og fikk registrert meg, men har ikke kommet inn flere ganger. Har heller ikke fått tilsendt PIN kode fra Sony. Har prøvd å sende de mail, men jeg har fått null respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå