CAT-scan Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 har noen av dere "Little Big Adventure"? Eller "Relentless", hvis dere har den amerikanske versionen av det. Spillet fungerer helt fint frem til selve spillingen, da krasjer det. Plutselig stopper det og går ut i windows/dos uten feilmelding. Introen og menysystemet fungerer helt fint, men etter man har valg new game stopper det... Jeg er nesten helt sikker på at det er et VESA problem, og har prøvd det meste av forskjellige VESA drivere for å blidgjøre spillet, men til ingen nytte... Er det noen som klarer å få inn dette spillet på en Win98 PC, eller har noen som helst annen info om dette spillet, skrik ut... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Prøvd å lage deg en bootdisk der du starter kun det mest nødvendige? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 har ikke hatt ork til å gjøre det enda, men jeg tror ikke jeg har for lite konvensionelt minne. Jeg burde ha fått beskjed om det når jeg starter spillet... Teorien min er at når selve spillet begynner blir det skiftet til en oppløsning/bitdepth som grafikkortet mitt ikke takler, og at det er derfor jeg ikke kommer videre... Men det kan selfølgelig være et minneproblem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå