Master Casemod Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 jeg har tenkt til å fjerne plastikkgrillene i fronten av kabinettet og sette på en LED belyst vifte, hvordan får jeg bort grillene Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hadde vært kjekt om du hadde sagt hvem kabinett du hadde.. er ikke no plastgrill hos meg iihvertfall .. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har Raidmax Scorpio Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har du en dremel så bruk den... (med kappeskiver) Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kniv, saks, stikksag, baufil, hammer og meisel, bruk hva som helst egentlig. Det enkleste er jo med dremel, men er ikke alle som har tilgang på sånne. Kan jo bruke drill med hullsag hvis du finner noe sånt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 veeeel, om du ikke har en dremel anbefaler jeg deg og kjøpe en det er alltid kjekt og ha, og så koster det bare 200 kr se etter på clasern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå