Blib Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Installerte et program her om dagen, og når jeg startet det opp krasjet det og gikk tilbake til desktop. I tillegg fjerne det lyden min og hindret meg fra å kjøre andre programmer. Så jeg fjernet det og prøve med en nyere versjon. Samme skjedde. Fjernet det også, men nå oppdaget jeg plutselig at jeg ikke kan starte opp installasjonsprogrammet, ikke til NOEN filer eller programmer! :o Noen som vet hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Du kan prøver å gå inn via FExpolrer å slette filer som har blitt liggende igjen etter at du har avinstallert programmet. Kan høres ut som om det ligger igjen noen litt hist og pist. De er ikke like lette å finne bestandig. Det andre muligheten er å formatere telefonen eller minnekortet avhengig av hvor du installerte programmet. Ta bare backup av det du vil ha av bilder,mp3 sanger osv. Regner med at du har de orginale sis filene av de programmene du vil ha med deg videre Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Hmm, mja, jeg har noe av det iallefall. Men hvilke filer er det som må slettes da, siden absolutt ingen install-vinduer vil poppe opp? Og når du formaterer telefonminnet - hvordan får du da lagt innpå alle de nødvendige filene for at telefonen starter opp og slikt? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 ...Og når du formaterer telefonminnet - hvordan får du da lagt innpå alle de nødvendige filene for at telefonen starter opp og slikt? Alt ligger der som en nyinstall i et annet minne du ikke har tilgang til. Når du formaterer tømmer telefonen det minnet som OS ligger på for deg, og flytter over filene på nytt fra ett annet minne slik at telefonen blir slik du fikk den fra fabrikk.. ps. Hvilket program er det, kjekt for andre å vite at de kanskje ikke burde bruke det?!:S Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Smartmovie. Men jeg vet at andre har greid å uninstallere det. Det er det første jeg skal prøve å legge innpå igjen etter formatering da jeg *vil* ha det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå