yojimbo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hei.....alle snakker om at ff 7 er så fantastisk....jg har aldri spilt det , bare 8, 9 og 10.......hva er det som er så bra med 7?....og så må jg legge til hvor fantastiske final fantasy spillene er da.... Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ALT! Ta en blanding av alle de andre spillene og legg til en sinnsyk story! Det er FF7! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ja de andre FF-spillene er jo også geniale. Men, det er ett eller annet ved Final Fantasy 7 som bare gjør det mye bedre. Er ikke helt sikker på hva det er, men det er vel en utrolig god blanding av Story,personligheter, spillsystem osv. Kan vel ikke si annet at du bare må prøve det og se selv. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ALT! Ta en blanding av alle de andre spillene og legg til en sinnsyk story! Det er FF7! Det er ingen av de andre spillene som har greid å engasjere meg så mye som syvern. Det er heller ingen av de andre spillene som har en så spesiell "ond" figur som Sephiroth. Lenke til kommentar
{RS} Alterian [ChK] Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 endre' date='04/05/2004 : 23:00'] ALT! Ta en blanding av alle de andre spillene og legg til en sinnsyk story! Det er FF7! Det er ingen av de andre spillene som har greid å engasjere meg så mye som syvern. Det er heller ingen av de andre spillene som har en så spesiell "ond" figur som Sephiroth. Helt enig. INGEN spill slår FF VIII i story! Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) ,05/05/2004 : 14:16] endre,04/05/2004 : 23:00] ALT! Ta en blanding av alle de andre spillene og legg til en sinnsyk story! Det er FF7! Det er ingen av de andre spillene som har greid å engasjere meg så mye som syvern. Det er heller ingen av de andre spillene som har en så spesiell "ond" figur som Sephiroth. Helt enig. INGEN spill slår FF VIII i story! Final Fantasy VIII .... en I for mye? Kanskje jeg skal kaste meg inn i debattene her òg... Spiller nå FFX... 55 timer.... Har det gøy med å samle monstre, men det var ikke så gøy når jeg møtte på "Dark Ifrit".... Endret 5. mai 2004 av Riotguy Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 endre,04/05/2004 : 23:00]Det er heller ingen av de andre spillene som har en så spesiell "ond" figur som Sephiroth. Sephiroth er bad ja, men når det gjelder galskap skal det noe til å overgå Kefka fra Final Fantasy VI (eller 3'ern for de som har det.) Men bare navnet til Bad Ass'en fra femmer'n burde holde til en klar seier: X-Death Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Digger videoene i FF7 jeg. De er sinnsykt råe. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Dette trodde jeg at jeg hadde posta tidligere, men ja, ja. Final Fantasy VI slår FFVII på historie! Synes faktisk at det var en feil av Squaresoft å modernisere FFserien. Takke meg til IX Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Dette trodde jeg at jeg hadde posta tidligere, men ja, ja. Final Fantasy VI slår FFVII på historie! Synes faktisk at det var en feil av Squaresoft å modernisere FFserien. Takke meg til IX FFVII har bedre historie enn FFVI da. Det er klart. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tja, vil ikke si det, siden FFVI har et middelalderpreg på seg, tøffere personer og mer stemningsfull musikk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvilket av FF VI og FF VII som har best historie kan diskuteres. De er jo to helt forskjellige spill, to helt forskjellige konsoller, og helt forskjellige miljøer. Grunnen til at jeg holder på FF7 er nok fordi det var det første FF jeg spilte, og det var det som fikk meg dratt inn i den fantastiske spillserien som FF er. Angående moderniseringen av FF så synes jeg det er greit forsåvidt, men Square skal passe seg for å ikke gjøre det alt for mye. En FF9 i blant skader ikke. Og IKKE noe spill lignende Final Fantasy The Spirits Within takk. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Og IKKE noe spill lignende Final Fantasy The Spirits Within takk. Huff nei.. Har sjelden blitt så skuffa etter en film Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 FF Spirits Withing fortjente ikke å ha navnet Final Fantasy en gang. Vi får bare håpe at de får det til bedre med den kommende Final Fantasy Advent Children. For DEN gleder jeg meg veldig til. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Spirits Within var en virkelig elendig film... Håper aldri de lager noe lignende. Lenke til kommentar
{RS} Alterian [ChK] Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Spirits Within var en virkelig elendig film...Håper aldri de lager noe lignende. Jeg hå*p*er også at de ikke lager en lignende film, men en film til kunne vel ikke skade... eller? Endret 7. mai 2004 av {RS} Alterian [ChK] Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Nei Advent Children ser jo veldig lovende ut da. Blir spennende å se hvordan de har fiksa stemmen til Cloud, Barret og alle de andre.. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Spirits Within var en virkelig elendig film...Håper aldri de lager noe lignende. Den var ikke akkurat den beste filmen jeg har sett nei. Det var bra animert, men det var historien som var helt rar. Om de skal lage en film til om FF må de prøve å lage en som handler litt mer om FF stilen enn det den gjorde. Lenke til kommentar
{RS} Alterian [ChK] Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Vert tøft om de hadde laget film av FFVII Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 ' date='07/05/2004 : 11:32'] Vert tøft om de hadde laget film av FFVII Ja. Det er mye bedre med å ta utgangspunkt i en av spillene istedenfor å lage helt ny film om en helt annen ting. Spirits Within gjorde ikke at jeg tenkte FF når jeg så den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå