Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det Final Fantasy 1 - 6 du tenker på å skaffe deg så selger de det på www.gamesmix.com.

Er iallefall enig med deg i at FF7 er det beste spillet. Final Fantasy X-2 var litt jentete, men selv om det var et nytt og annerledes FF så synes jeg det var morsomt.

Eller du kan laste ned emulator til 1-5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har spilt allle Final Fantasy fra FF7-x2.

Mener at FF7 nok var det beste.

FF X-2 ble nok litt for spice girls, girl power, fjortis jente, charlies angels aktig, men hei, jeg spiller det alikevell, det er jo Final Fantasy :-)

HELT ENIG! ;)

Selv om FF X-2 ble litt for 'girl-power' ER det KULT!

Spiller foresten FF 5 nå... :p (litt kult fremdeles)

Lenke til kommentar
' date='27/04/2004 : 13:14']
Jeg har spilt allle Final Fantasy fra FF7-x2.

Mener at FF7 nok var det beste.

FF X-2 ble nok litt for spice girls, girl power, fjortis jente, charlies angels aktig, men hei, jeg spiller det alikevell, det er jo Final Fantasy :-)

HELT ENIG! ;)

Selv om FF X-2 ble litt for 'girl-power' ER det KULT!

Spiller foresten FF 5 nå... :p (litt kult fremdeles)

"Girl power" er ikke det jeg ville kalt det akkurat....

Ville heller kalt det mindre Gutte spill i stedet.

det er ikke jente spill bare.........

FF5 er ganske kult det ja:D

Lenke til kommentar
Er det Final Fantasy 1 - 6 du tenker på å skaffe deg så selger de det på www.gamesmix.com

Jeg tenkte mere på å få tak i Xenogears (Engelsk versjon, eller finnes det bare på japansk?), Chrono Cross og Legend of Mana.

ps. Er det forskjell på snes versjonen av Final Fantasy 1-6 og versjonene som følger med Final Fantasy Anthology, Chronicles, Origins.

Ble litt skremt av dresspheres og mangelen på Aeons o.l. Men nå skal det jo sies at jeg ikke er ferdig med x-2, så kanskje jeg får mere smaken på det etterhvert. Kult er det jo uansett. :-), dog ikke like kult som de andre FF spillene.

Lenke til kommentar
Xenogears, Chrono Cross og andre spill til emulator kan du jo eventuelt laste ned
piratkopiering...... blasfemi :D Nei, for en gangs skyld tenkte jeg å kjøpe spill, det skjer ikke ofte. Men jeg må jo støtte square-enix, de har jo fylt opp timene mine med så mye morro opp igjennom årene. Men hvis det er den eneste måten å få tak i disse spillene, så har jeg ingen skrupler med å laste dem ned.

Tror ikke det er noen forskjell på PlayStation-versjonen og Nes/Snes versjonen av FF 1-6....
Jeg mener å ha hørt at det er noen film sekvenser som har blitt lagt til\revidert i psx versjonen. Men jeg er langt ifra sikker.
Lenke til kommentar

Det er riktig. Tror det er den eneste forskjellen ja.

Føler heller ikke for å piratkopiere noe av Square Enix. Grunnen til at jeg har spilt spillene deres på emulator er fordi de rett og slett har vært umulige å oppdrive her i Norge. Nå har jo FF 1,2,4,5,6 kommet på PlayStation i Norge også da, så jeg tenker på å kjøpe dem snart.

Lenke til kommentar

FF7 er helt klart det beste FF-spillet, men de andre er også verdt å kjøpe. Nr. 8 og High-school-scenarioen er jeg ikke så begeistret for, men Nr. 9 og 10 er perfekte.

Styr unna FF- Crystal Chronicles, det er elendig hvis du spiller alene!

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så syntes jeg Final Fantasy 7 (PC versjon) var litt kjedelig. Har også rundet FFTA (GBA), men ting ble litt for ensformig etter at jeg rundet spillet -__-

Ser fram til å spille Final Fantasy 1 & 2 - Advance ^^

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, så syntes jeg Final Fantasy 7 (PC versjon) var litt kjedelig. Har også rundet FFTA (GBA), men ting ble litt for ensformig etter at jeg rundet spillet -__-

Ser fram til å spille Final Fantasy 1 & 2 - Advance ^^

Du må jo selvsagt spille Final Fantasy på PlayStation da. Det er jo der det eier.

Lenke til kommentar

FF serien er vel verdens beste spill serie. og d uten å se på salgstallene :D

enige med visse andre her at ff-7 er og forblir det beste i serien.. har spilt rundt det spille 10 ganger nå, og finner stadig ut nye ting å utforske. (har klart alt 100%, tror jeg nå da :p )

ff x-2 var en skuffelse da. men men. måtte komme en skuffelse i ff serien og før eller senere... :cry:

Lenke til kommentar
ff x-2 var en skuffelse da. men men. måtte komme en skuffelse i ff serien og før eller senere... :cry:

Er ikke enig med deg i at FF X-2 var en skuffelse. For det var det ikke for meg ihvertfall. Det var annerledes, ja, men det var et nytt og spennende element til serien. Grunnen til at det heter X-2 og ikke XI eller XII er jo nettopp det at dette spillet TØR å være annerledes, og går inn for å være det.

For meg så ble "Unlimited Saga" den største skuffelsen fra Square....

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at Zelda har bedre musikk og fantastisk stemning, men Final Fantasy er da en helt annen type spill. Begge er vinnere i samlingen min. Ocarina of Time er uten tvil det beste!

windwaker er også bra, men,ja, ocarina of time har noe som ingen andre spill har... men jeg kommer ikke helt på hva det er, og ja ff og zelda, er forskjellige spill, men zelda blir av noen også regnet som rpg,

Lenke til kommentar
Lurer på hvor mage timer jeg har sittet med det spillet jeg. Har 3 saved games inne nå da. Alle er på godt over 20 timer.

er det noe da.......jeg har en besettelse om å få ffx komplett.....har et saned game på 40 timer inne , og er ikke halveis i spillet engang...... :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...