Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå har de jo prøv å modernisere FF serien litt da..
Det er det jeg ikke liker, Final Fantasy skal være middelaldersk.
mens FF 5-6 ble litt mer moderne
Kanskje det, ja, men de var allikevel fantasy, i motsetning til 7,8 og delvis 10.

mens FFx-x2 har jeg ikke spillt  (har ikke PS2 eller emulator)

Det må du få deg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg aldri har spilt et mer lineært spill en FFX. Det sugde pung. Gikk lei etter 3 timer spilling.

Karakter: 1 - Ræva...

for det første, du kan ikke si at et spill er lineært etter 3 timer spilling! og for det andre, du kan heller ikke gi et spill karakteren 1 - Ræva etter 3 timer spilling!!!

De fleste rollespill er lineære i starten for å gjøre spilleren komfortabel med gangen og mekanismene i spillet.

:ermm:

Det skal forøvrig sies at final fantasy ikke er så voldsomt fritt med tanke på historiens gang og hvordan du kan påvirke den. Men fremdeles utallige timer med genial spilling, hvis du bestemmer deg for å gjøre alle sidequestene..

(Og jeg vet ikke hva du foretrekker i senga, men personlig så synes jeg ikke det er så negativt at hun "tar seg litt av" pungen og når hun først er der nede. Men 3 timer pungsuging kan vel bli litt slitsomt. :D )

//edit: formulering...

Endret av slash
Lenke til kommentar

Jeg har spillt gjenom alle ff spillene, men av en eller anna grunn liker jeg kun ff7 og utover..

Ff1-6 har nok litt for dårlig grafikk til at jeg kan bli hekta på dem, men nå har d seg slik at ff til ps2 ikke er nært like bra som 7'ern til ps1..

Final Fantasy 7 Forever, eller hva sier dere andre Final Fantasy Fan's?

:yes::thumbs::yes:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har foresten klart å fått "Excalibur II" på Final Fantasy IX (9) !

Noen andre?? :cool:

Endret av indal
Lenke til kommentar
Lurer på hvor mage timer jeg har sittet med det spillet jeg. Har 3 saved games inne nå da. Alle er på godt over 20 timer.

20 timer? Det var ikke mye å skryte over... Selv har jeg rundet 7-eren og 8-eren flere ganger, på over 100 timer... Holder på med 9-eren nå... Veldig bra spill alle sammen!

Lenke til kommentar
(Og jeg vet ikke hva du foretrekker i senga, men personlig så synes jeg ikke det er så negativt at hun "tar seg litt av" pungen og når hun først er der nede. Men 3 timer pungsuging kan vel bli litt slitsomt. :D )

//edit: formulering...

:laugh:

Lenke til kommentar
Here's a challenge for you true gamers: play FINAL FANTASY IX again and reach the Terrace in Memoria within 12 game hours. You can find the Excalibur II on the Terrace in a corner to the right. This is the most powerful weapon in the game!

Men da går du seff glipp av mye og folkene er svake osv, men sikkert verd det.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
[quote name='Elyas Machera' date='12/04/2004 : 12:41'] [quote name='indal' date='12/04/2004 : 00:57'] Jeg har foresten klart å fått "Excalibur II" på Final Fantasy IX (9) !
Noen andre?? :cool: [/quote]
JEg vet ikke helt om jeg tror deg, hvordan gjorde du det? [/quote]
Jeg har spillt gjenom hele spillet 6 ganger før, da jeg leste om "Excalibur II" måtte jeg bare prøve det! :D

Hvis du fortsatt tvile kan jeg kansje maile over en dex-drive av fila mi! :yes:
Lenke til kommentar
[quote name='Elyas Machera' date='12/04/2004 : 22:12'] Ok, jeg tror deg :)

Uansett, var ikke det vanskelig? [/quote]
JA, det var vanskelig. Selv om jeg måtte klare det på under 12 timer så brukte jeg vel et halvt år på det, måtte starte på nytt et par ganger, holdt på å gi opp et par ganger osv..

-----------------------------------------------------------------------------------------------

By the way, så hadde æ brukt 11.48 timer da jeg fikk "Excalibur II".. :cool:
Lenke til kommentar
Ok, jeg tror deg :)

Uansett, var ikke det vanskelig?

JA, det var vanskelig. Selv om jeg måtte klare det på under 12 timer så brukte jeg vel et halvt år på det, måtte starte på nytt et par ganger, holdt på å gi opp et par ganger osv..

By the way, så hadde æ brukt 11.48 timer da jeg fikk "Excalibur II".. :cool:

jeg vet det er vanskelig men jeg ahr gjort det også

har du klart å få alle kortene i FF8 og FF9 a

det er vrient det

Endret av the animal
Lenke til kommentar

noen som har spilt FF7 så lenge at de får "uendlighets tegnet på time telleren"

det har jeg...

til alle som har ikke klarer å spille FF1-6 og de andre med "dårlig" grafikk

det er nok best for oss som spilte dem når de kom på 80-90 tallet vel mest på 90 tallet for meg da....

men for en ekte fan spiller det ikke noe rolle

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Liggende åttetall på time?

Det skal jeg nok klare...

husker ikke hvor lenge den må gå men jeg satt den på turbo å en strand sån at charatern gikk fram og tilbake å sloss mot en stor orm som gjorde at jeg fikk level 99 på alle folkene etter noen dager effektiv "ikke spilling"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...