Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja de andre FF-spillene er jo også geniale.

Men, det er ett eller annet ved Final Fantasy 7 som bare gjør det mye bedre. Er ikke helt sikker på hva det er, men det er vel en utrolig god blanding av Story,personligheter, spillsystem osv.

Kan vel ikke si annet at du bare må prøve det og se selv.

Lenke til kommentar
ALT! Ta en blanding av alle de andre spillene og legg til en sinnsyk story! Det er FF7!

:yes:

 

Det er ingen av de andre spillene som har greid å engasjere meg så mye som syvern. Det er heller ingen av de andre spillene som har en så spesiell "ond" figur som Sephiroth.

Lenke til kommentar
endre' date='04/05/2004 : 23:00']
ALT! Ta en blanding av alle de andre spillene og legg til en sinnsyk story! Det er FF7!

:yes:

 

Det er ingen av de andre spillene som har greid å engasjere meg så mye som syvern. Det er heller ingen av de andre spillene som har en så spesiell "ond" figur som Sephiroth.

:yes: Helt enig.

 

INGEN spill slår FF VIII i story!

Lenke til kommentar
,05/05/2004 : 14:16]
endre,04/05/2004 : 23:00]
ALT! Ta en blanding av alle de andre spillene og legg til en sinnsyk story! Det er FF7!

:yes:

 

Det er ingen av de andre spillene som har greid å engasjere meg så mye som syvern. Det er heller ingen av de andre spillene som har en så spesiell "ond" figur som Sephiroth.

:yes: Helt enig.

 

INGEN spill slår FF VIII i story!

Final Fantasy VIII .... en I for mye? :p

 

Kanskje jeg skal kaste meg inn i debattene her òg...

Spiller nå FFX...

55 timer....:p

Har det gøy med å samle monstre, men det var ikke så gøy når jeg møtte på "Dark Ifrit".... :wow:

Endret av Riotguy
Lenke til kommentar
endre,04/05/2004 : 23:00]Det er heller ingen av de andre spillene som har en så spesiell "ond" figur som Sephiroth.

Sephiroth er bad ja, men når det gjelder galskap skal det noe til å overgå Kefka fra Final Fantasy VI (eller 3'ern for de som har det.)

 

Men bare navnet til Bad Ass'en fra femmer'n burde holde til en klar seier:

X-Death :thumbs:

Lenke til kommentar

Hvilket av FF VI og FF VII som har best historie kan diskuteres. De er jo to helt forskjellige spill, to helt forskjellige konsoller, og helt forskjellige miljøer.

Grunnen til at jeg holder på FF7 er nok fordi det var det første FF jeg spilte, og det var det som fikk meg dratt inn i den fantastiske spillserien som FF er.

Angående moderniseringen av FF så synes jeg det er greit forsåvidt, men Square skal passe seg for å ikke gjøre det alt for mye. En FF9 i blant skader ikke.

Og IKKE noe spill lignende Final Fantasy The Spirits Within takk.

Lenke til kommentar
Spirits Within var en virkelig elendig film...

Håper aldri de lager noe lignende.

Den var ikke akkurat den beste filmen jeg har sett nei.

Det var bra animert, men det var historien som var helt rar.

Om de skal lage en film til om FF må de prøve å lage en som

handler litt mer om FF stilen enn det den gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...