fat_guy Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 jeg ville bare gi beskjed om at på toppen av side 7 står det side 6, ikke akkurat riktig.(bitte liten feil, men like vel betydelig). Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Takk for meldingen, det er fikset nå. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hehe.... 3 uker på å skifte ut 1 tall?! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Det er dessverre altfor sjelden jeg får tid til å stikke innom forumet... Sorry, folkens! Skal prøve å skjerpe meg. Nå som jeg kun jobber med Darwin kan jeg styre tida mi helt sjøl, så det bør gå an å få gjort noe mer strukturert med Overklokking.no. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Da kanskje det hadde vært mulig å fikse 'klikk here for å lese ditt innlegg'-bug'en også... Når man poster til en diskusjon som går over flere sider havner man nemlig på den første siden og ikke den siste (som innlegget havner på). Keep up the good work! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Og en ting til; hvorfor får jeg aldri mail selv om jeg har krysset av på "Gi meg beskjed via epost når noen svarer"? (har vært sånn ei uke nå... er det bare meg?) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Problemer med forumet skal rapporteres til Amund, og ikke Lars! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå