Gå til innhold

Tv-ut på ett Gainward Geforce 3 ti 200

-BliTs-

Anbefalte innlegg

Da sitter jeg her igjen da, med min geforce 3 ti 200 og svart\hvitt tv-ut signal...

Gainward driverne fikser ikke problemet, men skaper et nytt. mister internetten.

Nvidia driverne har også svart\hvitt tv-ut signal.

Lett lenge etter den berømte 'format' knappen som skal være her: desktop<properties<settings<advanced<monitor

når jeg har gainward driverne installert er det en 'change format' knapp der, men den er det bare valg av pal\g eller pal\b. Det skal være en knapp til som heter 'format' som skal gi deg mulighet til å sette hvilken kabel du bruker mellom pc og tv. Ifølge gainward VGA manualen hvertfall.

Nvidia sine drivere fjerner dette og gir meg en 'tab' som du har alle skjermkort egenskapene på. Der kan jeg også velge tv som monitor, men den lar meg ikke sette NOEN som HELST av valg eller kabel.

Skal jeg sende hat-mail til gainward?

Eller har noen av dere et fint svar på mine problemer? Svar mottas med takk =)

(det er ikke noe fysiskt galt med verken kabel, tv eller skjermkort)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt mitt GF 3 TI 500 i nesten 2 år og det fungerer helt fint.... Først så trodde jeg også at den bare hadde svart\hvitt tv-ut signal, men så fant jeg ut seinere at hvis du blar igjennom kanalene på tv'en så finner den etterhvert en kanal med farger... hos meg er AV2 kanalen tror jeg husker ikke helt... :thumbs:

åssen drivere er det du bruker ? prøv nvidia detonator...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...