kloppen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Sjekk hekkspoileren http://www.rieger-tuning.de/en/Modelshow/V...lf_IV/RE300.pdf Hadde dette vær noe fint med en R32 front eller ligneden. Eller bør man gå for samme merke framme, bak og på sidene? Kom med inspill. Ser da litt overstyla med fire potter da. Er det mulig å redusere dissa til to? Hvordan er det å sveise koblinge til eksos selv, bør en velge fabrikklagde koblinger? Endret 13. mars 2004 av kloppen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hadde vert fint med fungerenbde URL for det første Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hvordan er det å sveise koblinge til eksos selv, bør en velge fabrikklagde koblinger? Hva mener du med kopling? Gren?... Siden du spør om det går, går jeg utfra at du ikke er særlig stødig med sveising, og da lar du være. For å sveise eksosrør, må du ha mye peil på TIG eller til nød MIG. Mvh. Sveiser Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) TIG eller MIG? TIG og MIG er to forskjellige svisemetoder. MIG har automatisk trådmating der (massiv)tråden leder strøm(+) som danner lysbue ved kontakt med godset(det du skal sveise(-)). TIG Er mer likt gassveising, men smeltebad oppstår ved lysbue(Wolfram elektrode) i stedenfor varmen av Acetylene og Oksygen-gass. Sveisetråd brukes ved behov, kommer litt an på bruksområdet og tykkelsen på godset. Sveisetråden føres med hånda. (krever enorm presisjon og tålmodighet). Både TIG og MIG bruker dekkgass av ymse edle typer for å beskytte smeltebadet mot forurensing (luft). TIG er uten tvil den mest sikre metoden av samtlige vanlige sveisemetoder. Man har en tredje metode -MAG, men den er ikke relevant her. Kan nevne for skrytens skyld at jeg er sertifisert på (tynnvegget rør(HL045)) TIG . Endret 14. mars 2004 av Opus Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Du kan vel bare kjøre med gitter på den siden du ikke har potter? Ser utrolig dumt ut med fire rør på en Golf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå