Humbug Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har et dell dimension 8200 hovedkort og planlegger å kjøpe ny 3,5 ide hardisk. Vet noen om hovedkortet er kompatipelt for 2 harddisker Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hvis du har en ledig kontakt på flatkabelen, eller en ekstra IDE slot og en ledig 3 1/2" brønn så er det bare å kjøpe en ekstra harddisk, men husk at du bør kjøpe samme modell som du har fra før for å være sikker på at harddisken passer i brønnen. For en stund tilbake prøvde jeg å montere en 80GB Seagate harddisk i en Dell Dimension maskin som kom med en 40GB Seagate harddisk, begge harddiskene var i samme serie, men den største harddisken var visst litt lenger enn den minste og passet ikke inn i brønnen. Endret 14. mars 2004 av Umbra Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Kan også bruke 5 1/4 brønn hvis du er litt nevenyttig. Jeg har hengt mine disker i syltestrikk for å forhindre vibrasjoner å forplante seg i kabinettet. Virker veldig bra, myyye mindre støy, og så billigt da... Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 ok takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå