Asùnaro Valinòrè Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg lurer på hvilken spill jeg skal kjøpe. Morrowind eller Final Fantasy XI? Jeg har hørt at begge skal være gode. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hvilke andre (rolle) spill liker du? Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Jeg liker Diablo 2, FF 9 og FF 10. Endret 13. mars 2004 av Asùnaro Valinòrè Lenke til kommentar
banzay Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Kjøp FF X|. Morrowind er veldig tregt og kjedelig. Du blir fort lei Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hvis du liker de titlene, tror jeg at FF er rette veien for deg. Er sterkt uenig i at MW er kjedelig og tregt, har hatt mye morro med det. Men det er ganske annerledes enn FF og Diablo, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg tror jeg kjøper begge. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har ikke peiling, æ har ikke spillt noen av de før, ingen av de første heller.... Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Alle Final Fantasy spillene er bra, Final Fantasy XI er utrolig flott! Morrowind har jeg knapt spilt selv, men synes det ser veldig kult ut Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg tror jeg kjøper begge. Godt valg, Rasmus. Begge spillene passer deg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har ikke peiling, æ har ikke spillt noen av de før, ingen av de første heller.... Så hva i svarte h*****e er poenge med å skrive det da?! Selv vil jeg anbefale Morrowind - spillet som fikk meg interessert i rollespill igjen. Hadde ikke rørt et rollespill siden NES/SNES-dagene før Morrowind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå