d0ppler Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 leste nettop i en annen post, en med r9700pro-kort, om han stiller ned grafikken med "quality low", forsvinner buskene det er ikke sant??? dette MÅ fikses hvis det er tilfelle, buskene er jo nesten hele poenget med bf:v Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvordan bruker man spaden og hva er den til!?!? Trenger svar! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 leste nettop i en annen post, en med r9700pro-kort, om han stiller ned grafikken med "quality low", forsvinner buskene det er ikke sant??? dette MÅ fikses hvis det er tilfelle, buskene er jo nesten hele poenget med bf:v det er iallefall ikke sant med R9800pro Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvordan bruker man spaden og hva er den til!?!? Trenger svar! hvis du leser gjennom topicen så finner du svaret,LES! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jeg fikk et ganske så latterlig, dog artig spørsmål når jeg spilte BFV i går: Noob: "Kan man sveise sammen to tankser?" Meg: "Nei? Hvorfor skulle man kunne det?" Noob: "Hva har man sveiseapparatet til da?" Endret 20. april 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Noob: "Kan man sveise sammen to tankser?"Meg: "Nei? Hvorfor skulle man kunne det?" Noob: "Hva har man sveiseapparatet til da?" ha-ha!! Da bør han kanskje slå opp i ordboka og lete opp blowtorch... Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 http://www.eagames.com/news/bf2_042004.jsp?sssdmh=dm24.52999 Battlefield 2: modern combat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå