bebbetufs Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hei. Har et merkelig problem! Når jeg kjører Prime95 stopper den før det har gått et minutt og jeg får beskjed om at det er et "possible hardware problem" Nå kjører jeg CPU stability test og den har gått i snart 20 min. Hva kan dette skyldes? Jeg har også problemer med å få klokket skikkelig opp! Har testet prosessoren for seg selv og den kommer inn i windows på FSB 230 med asynkront minne. Med en gang jeg klokker minnet opp sier det stopp. Jeg klarer å boote på FSB 220, med minnet synkront, men da er det vill vest. På FSB 215 har jeg vCore på 1,9V! Det skulle ikke være noe problem for mitt minne å klare FSB 220, så det må vel være CPU'en som stopper. Hva er maks sikker volt for CPU og Minne? Takk Vannkjølt CPU, Chipsett og GPU XP2500+ @ 2400MHz Abit NF7-S v2.0 256x2 OCZ PC3200 EL Platiniuim 2 2 2 5 WD Raptor 36 GB WD Caviar SE 100GB på SATA SB Live 5.1 digital NEC 8x DVD brenner LG 48X CD brenner Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 De fleste minne moduler klarer fint 2.8v Fungerer Prime95 når du har PC'en uklokket? Hvis det gjør det er systemet ditt ustabilt pga. overklokkingen din - klokk ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå