tt22 Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 HAdde masse problem med Bluescreen i WIN XP. Tenkte jeg skulle prøve å bytte ram for å se om det hjalp. Det hjalp ikke, og byttet så tilbake til orginal ram. Etter en liten stund hørte jeg noe ekkel gnisninger fra kabinettet. Etter dette var alt svart. Tok ut hovedkortet og det viste seg at en liten svart brikke helt oppe til høyre hadde sprukket i to, med sot rundt. Det står sk32b på den.Noen som har peiling hva denne brikken gjør og hva som kunne være årsaken til at den gikk!! Hovedkortet er et par uker gammelt, og begge ram-brikkene fungerer fortsatt Lenke til kommentar
jason Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Er ikke helt sikker men jeg lurer på om ikke den brikken er en likeretter for spenningen på kortet. Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 Quote: On 2002-03-23 21:14, jason skrev:Er ikke helt sikker men jeg lurer på om ikke den brikken er en likeretter for spenningen på kortet. Hva vil det si? Har du noen ide til at den sprakk? Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Bruk garantien. Hvis du lurer fælt kan du finne tegninger(tror jeg)på abit.com.tw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå