Eirik_R Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) in /home/eirik/public_html/test.php on line 10Tilkoblingsfeil mysql_connect("ip","brukarnamn","passord") or die ("Tilkoblingsfeil"); ip, brukarnamn og passord er såklart bytta ut i /var/lib/mysql er det ingenting, men mappa er der ved oppstart av mysql server gjennom adminguien lasta ned frå mysql.com, får eg at porten er i bruk, køyrer kanskje ein annan server allereie? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 den feilmeldingen tyder på at du ikke har startet sql-serveren. hørt løse rykter om at det er greit å starte en tjeneste hvis du skal bruke den Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) er nå veldig i tvil om kvar dette skal postast, de ser ut som feilen erat apache eller opera brukar ei socket fil feil, admintoolet virkar nemleg når eg skiftar frå default til /tmp/mysql.sock, men korleis gjer eg denne endringa på apache/opera? ville venta ei config fil, men finn inga der dette er definert edit: serveren går, de er merkeleg, men eg trur eg sette ut eit slikt rykte ein gong, men trur ikkje eg var først Endret 13. mars 2004 av Eirik_R Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 jeg fikk samme feilmelding som deg da jeg hadde innstakert mysql på maskinen min og det var mysql-serveren som var problemet. du kan sjekke om sql-serveren kjører ved å skrive: einar@ilpostino:~> which mydqld hvis det da ikke skjer noe er det fordi serveren ikke er startet. da pleier jeg å skrive dette: einar@ilpostino:~> /etc/init.d/mysql start Starting service MySQL done og da er serveren startet.... Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 det gjekk ikkje i går kveld, då kom det berre failed, men nå kom den i gang og alt fungerer Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 nå virkar serveren, men for å koble til må eg spesifisere /tmp/mysql.sock som socket i staden for /etc/.........., korleis kan eg gjere dette, går greitt i mysqlcc og mysqladministrator, men korleis set eg dette for websider? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 du trenger ikke gjøre dette spesielt på de sidene du lager. den kontakten tar webserveren seg av når dette er nødvendig. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 var nok litt dårleg forklart serveren er nok feil oppsett, det er min eigen, så eg må fortelle serveren at den skal bruke /tmp/mysql.sock i staden for /var/lib/mysql.sock(?) Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 veit ikkje kva som skjedde, men no virkar det plutseleg, nokon som hacka maskina mi å fiksa den? må berre fiske koda på sida no, der va visst feil der også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå