Gå til innhold

mysql problem

Anbefalte innlegg

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) in /home/eirik/public_html/test.php on line 10

Tilkoblingsfeil

mysql_connect("ip","brukarnamn","passord") or die ("Tilkoblingsfeil");

ip, brukarnamn og passord er såklart bytta ut

i /var/lib/mysql er det ingenting, men mappa er der

ved oppstart av mysql server gjennom adminguien lasta ned frå mysql.com, får eg at porten er i bruk, køyrer kanskje ein annan server allereie?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er nå veldig i tvil om kvar dette skal postast, de ser ut som feilen erat apache eller opera brukar ei socket fil feil, admintoolet virkar nemleg når eg skiftar frå default til /tmp/mysql.sock, men korleis gjer eg denne endringa på apache/opera? ville venta ei config fil, men finn inga der dette er definert

edit: serveren går, de er merkeleg, men eg trur eg sette ut eit slikt rykte ein gong, men trur ikkje eg var først :p

Endret av Eirik_R
Lenke til kommentar

jeg fikk samme feilmelding som deg da jeg hadde innstakert mysql på maskinen min og det var mysql-serveren som var problemet. du kan sjekke om sql-serveren kjører ved å skrive:

einar@ilpostino:~> which mydqld

hvis det da ikke skjer noe er det fordi serveren ikke er startet. da pleier jeg å skrive dette:

einar@ilpostino:~> /etc/init.d/mysql start
Starting service MySQL                                                                             done

og da er serveren startet....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nå virkar serveren, men for å koble til må eg spesifisere /tmp/mysql.sock som socket i staden for /etc/.........., korleis kan eg gjere dette, går greitt i mysqlcc og mysqladministrator, men korleis set eg dette for websider?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...