-=EivinD=- Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har akkurat montert en justerbar enermax vifte i PSU`n min...skrur jeg denne ned slår data`en seg av!! er det mulig å gjøre noe med det?? Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har du koblet viften til psuet? Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Han sa at det var når han skrudde NED viften den slo seg av, dvs at den er koblet på og går. Jeg vil tro at PSU'en blir for varm når du skrur ned viften og dermed slår seg av for å unngå overopphettning. Lenke til kommentar
-=EivinD=- Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Han sa at det var når han skrudde NED viften den slo seg av, dvs at den er koblet på og går. Jeg vil tro at PSU'en blir for varm når du skrur ned viften og dermed slår seg av for å unngå overopphettning. hm..når jeg skrur den ned slår PSU`en av seg med engang, og vifta er nesten ikke nedskrudd i det heletatt! Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har stappet samme vifte som deg inn i en Chieftec 360w psu og den går på nesten minimum, fordi når den står på det aller laveste blir det en stygg vibrasjonslyd men ellers hadde jeg fint kunne latt den gå på det laveste fordi psuen er ikke lonken nå en gang. Lenke til kommentar
-=EivinD=- Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Har stappet samme vifte som deg inn i en Chieftec 360w psu og den går på nesten minimum, fordi når den står på det aller laveste blir det en stygg vibrasjonslyd men ellers hadde jeg fint kunne latt den gå på det laveste fordi psuen er ikke lonken nå en gang. lufta som kommer ut aav psu`en er kald her og...mn tror den registrere at vifta går tregt og slår den av....vet ikke helt....! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Kansje det er noe galt med justeringa, sånn at to poler berører hverandre eller noe? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 mest sannsynlig registrerer den at volten er under 12v, eller noe sånt, og dermed tror den at noe er seriøst galt, og så slår en sikkerhetsdings inn og kutter psuen..... Lenke til kommentar
-=EivinD=- Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Kansje det er noe galt med justeringa, sånn at to poler berører hverandre eller noe? har brukt vifta lenge som kabinett vifte, d har funka fint! Lenke til kommentar
-=EivinD=- Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 mest sannsynlig registrerer den at volten er under 12v, eller noe sånt, og dermed tror den at noe er seriøst galt, og så slår en sikkerhetsdings inn og kutter psuen..... er det jeg også frykter for!!!! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Kan jo også være en rpm avlesning på hovedkortet. For lav = shut down. Sjekk at ikke det er en slik innstilling i bios. Har bare hørt om det på cpu viften, men man vet jo aldri Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Det finnes hovedkort med avlesning av PSU vifte, ser at Asus Probe har avlesning og instilling for nedre RPM grense på PSU viften. Men tror den bare gir en advarsel, ikke skrur av pc'n. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jo vet programmer har dette, men ikke om noen Bios innstillinger. MBM kan programmeres om jeg ikke husker helt feil til å skru av det meste om noe er utenfor grenser du selv har satt. Om det hadde vært det så hadde nok vedkommende vist om det. Lenke til kommentar
-=EivinD=- Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Har msik7t266pro2 hvis dette sier noen noe...blir veldig lei av den turinga....!!!! q-tech 550w psu, twin fan gold elller noe sånt.... Endret 13. mars 2004 av -=EivinD=- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå