Jonki Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nei og nei! Hvorfor gjøre alt for å få inn Anh, hun er ute, ferdig med det! Jeg synes at hun er en dårlig taper når hu driver å sipper av det og det, sikkert mange andre enn hun som vil inn også. jeg er så fullstendig enig der Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 men hvis en av de andre trekker seg og Anh kommer inn igjen, vil det bevise at hu er en dårlig vinner/taper... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nei og nei! Hvorfor gjøre alt for å få inn Anh, hun er ute, ferdig med det! Jeg synes at hun er en dårlig taper når hu driver å sipper av det og det, sikkert mange andre enn hun som vil inn også. jeg er så fullstendig enig der Hun har da vel aldri vært dårlig taper eller sippet? Det er vi andre som ikke klarer å godta at løpet er kjørt for henne! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) LoL! Hun anh har jo verken sippet eller vært dårlig taper. Sett deg mer inn i saken før du åpner såret under nesen. Endret 14. mars 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Helt sant SnowDOG_. Forresten irriterer jeg meg grenseløst over skrivefeil i topic. FIKS! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hun kommer nok aldri til å takke ja til å ta en annens plass. Innse det, Ahn er ute Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hun kommer nok aldri til å takke ja til å ta en annens plass. Innse det, Ahn er ute For min del: Done. Neida, men jeg har innsett at hun er ute fra Idol. Og selv om jeg synes det var kjipt, og var mildt sagt sjokket på Fredag, så gleder jeg meg til hun gir ut plate. Den skal i hylla Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Fikk dessverre ikke med meg finalen selv, men ble ikke overrasket når jeg så hva slags sang hun sang. Det å prøve seg på en såpass vanskelig sang er direkte dumt gjort. Ser man på den amerikanske versjonen av idol er det svært mange gode sangere som har gått ut fordi de har valgt for vanskelig sang. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=219175 Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 har de begynt med Idol igjen? at folk gidder bry seg.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Feilpostet, hører hjemme under Musikk/TV-kategorien. Stenges / flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg