FiskePinna Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg stemmer av prinsipp på den peneste deltageren, ergo stemmer jeg Sandra. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg stemmer av prinsipp på den peneste deltageren, ergo stemmer jeg Sandra. Når ble Idol omgjort til Miss Norway egentlig? Det er en musikkonkurranse! Hvorfor skulle de ellers synge? Så du kommer til å kjøpe plata Sandra gir ut om hun vinner óg? Nei, var det jeg trodde ja. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=219054 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 - Hvorfor tror du hun gikk ut? - Jeg tror det er medienes skyld. Hun er slått opp som favoritt, og da tenker folk at de ikke trenger å bruke sin stemme på henne Dette sier VG. Synes ikke folk som lot være å stemme på henne skal klage Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg stemmer av prinsipp på den peneste deltageren, ergo stemmer jeg Sandra. Ja, ja. Man gjør som man vil. Jeg skal ikke sitte og fortelle alle hvem de bør stemme på. Men akkurtat i denne konkurransen syns jeg det blir litt feil å bare se på utseende. Dessuten er ikke Sandra så jevla pen heller. Helt normal vil jeg si, og Anh er faktisk mye penere Vi får se hvordan det går videre, det er flere program igjen. Men sånn som det var nå syns jeg vel egentlig ikke at Anh skulle vinne alt heller. Men jeg skulle likt å se hva mer hun hadde hatt å bidra med. Mine favoritter er Margaret og Kjartan btw. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det paradoksale er at sikkert 80% av de som gnåler om dette nå - ikke stemte på Ahn i det hele tatt. De stemmene gikk nok til en som var helt overlegen i går - Maria. At Ahn heller ikke leverte i går (noe som dommerene også påpekte) gjorde jo ikke saken bedre. Det var vel 11 finalister med hvert sitt særpreg. Ahn fikk minst eller nest minst av stemmene. Det sier alt, og er et faktum som flere må ta til seg. Enig. Folk stemte rett og slett ikke nok. Leste tidligere i tråden her at moren til Sandra skal ha stem for 1000 kr. 1000 kr. hvor mange stemmer er da det? 200... Virkelig 200 stemmer som avgjorde? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Folk var så sikre på at Anh skulle gå videre at de følte at det ikke var noe vits i å stemme på henne, siden "stemmene deres ikke telte så my uansett". Så de stemte på noen andre istedet. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Begynner å nærme seg 8000 nå (7820). Altså, det jo bare å påstå at de hele tiden hadde planlagt å komme med en ny overraskelse; Det skal være 3 i finalen. ;p Neida, men jeg tror det er rett det som står i VG. At hun var såpass mye stemplet som favoritt at folk regnet med at hun gikk videre. Ergo stemte man ikke på henne, og hun gikk ut. Jeg tenkte det samme selv, men stemte likevel. Ehm..kremt..Liker dessuten sørlendinger Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har en idé om hvordan hun kan sendes inn igjen. Skal nevne den når jeg sender TV2 mail. Bare kom med forslag dere også De trenger visst det etter denne kommentaren fra Idol-sjefen: - Jeg tror alle hadde tippet henne på topp tre, jeg har ligget våken i hele natt og tenkt på hvordan vi kan få henne inn i konkurransen igjen, sier Kvernstrøm. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Skal det virkelig bli slik at de kommer til å ta inn Ahn igjen etter klager fra folket. Folket som tydeligvis ville ha henne ut. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Ingen ville ha henne ut. Hadde det vært slik at vi stemte UT istedet for å stemme hvem vi ville hatt videre hadde utfallet blitt helt forskjellig. Ok, jeg får gjenta meg selv: Folk var så sikre på at Anh skulle gå videre at de følte at det ikke var noe vits i å stemme på henne, siden "stemmene deres ikke telte så my uansett". Så de stemte på noen andre istedet. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Grunnen til at man stemmer på "favoritter" og ikke på de du synes skal ut er at dette gir høyere stemmetall. Det handler om penger. Lenke til kommentar
Leonin Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Anh sang meget bra, hvorfor hun gikk ut, vet jeg ikke. Roald sang dårlig, men han snag bra forrige gangen, og da var det veldig bra. Men nå snag han så dårlig at han burde rykt ut. Men sammen med Roald, burde Sandra gått ut. Hun kan bedre, men denne gangen sang hun helt grusomt. Hun ble nok stemt på pga hennes personlighet, for hun er ikke stygg eller frekk akkurat. Maria burde vinne, og selv om hun går ut, vedder jeg på at et plateselskap kommer til å ta kontakt med henne, det ville i alle fall jeg gjort hvis jeg var plateselskaps sjef. Heia Maria! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Fordi om Ahn ikke kommer inn igjen i Idol så finnes det jo alltids en andre muligheter for henne. Jeg tipper i grunn at et eller annet plateselskap eller en eller annen dude kommer til å ta kontakt med henne og promote henne på en annen måte. Særlig etter alt dette oppstyret rundt avstemmingen. Det tyder jo på at hun vil selge. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Hun har allerede plateselskaper som sikler etter henne. Men det er BMG som har eneretten i 4 måneder etter idol-finalen. Kan leses her: VG-artikkel Endret 14. mars 2004 av bhsand Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nei og nei! Hvorfor gjøre alt for å få inn Anh, hun er ute, ferdig med det! Jeg synes at hun er en dårlig taper når hu driver å sipper av det og det, sikkert mange andre enn hun som vil inn også. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg synes at hun er en dårlig taper når hu driver å sipper av det og det, sikkert mange andre enn hun som vil inn også. Anh har da vel ikke "sippet" over noe hun. Hun var kjempeglad for at hun i det hele tatt kom seg så langt, og hun sa at hun ikke skjønte hvorfor de andre deltakerne begynte å gråte når hun måtte dra. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 VHorfor gnåler alle om at Maria skal vinne? Hun har da ikke noe der å gjøre? Hun er jo proffesionell!? Hun er med i fame, hun er nok garantert platekontrakt i fremtiden, hun har til og med selv utalt at hn er med i idol for å få fortgang i karieren! For min del, så kan Maria ryke og reise seg ut av konkuransen og fortsette med musicals til hun får en kontrakt i hånda på privat basis, den vil uansett være vært MYE mere enn de serieproduserte idol deltager platene med like omslag som kommer i 3 utgaver etter konkuransen. Er det noen som fortjener å vinne dette her, så er det Kjartan, han er kjempe flink. De andre som burde få kontrakt, er Øystein og muligens Trung, jeg liker ikke Margaret. Sandra kan forsåvidt bli nakenmodell Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 VHorfor gnåler alle om at Maria skal vinne?Hun har da ikke noe der å gjøre? Hun er jo proffesionell!? Hun er med i fame, hun er nok garantert platekontrakt i fremtiden, hun har til og med selv utalt at hn er med i idol for å få fortgang i karieren! For min del, så kan Maria ryke og reise seg ut av konkuransen og fortsette med musicals til hun får en kontrakt i hånda på privat basis, den vil uansett være vært MYE mere enn de serieproduserte idol deltager platene med like omslag som kommer i 3 utgaver etter konkuransen. Er det noen som fortjener å vinne dette her, så er det Kjartan, han er kjempe flink. De andre som burde få kontrakt, er Øystein og muligens Trung, jeg liker ikke Margaret. Sandra kan forsåvidt bli nakenmodell Har han skjønt noe? JEPP Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Liker ikke Trung så godt. Har ikke helt sansen for fløtepus-boyband stemmer. Men når han likevel er med: Blir spennende å se hvordan han tar andre sanger, med litt raskere rytme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg