Gå til innhold

Andgående første finaleutestemming på Idol.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm.. synes denne jenta var pen jeg.. Virker som hun har helt andre kvaliteter enn denne blonde Sandra-ripsen. Menmen :) Slik kan det gå. Folket bestemmer. Teit at moren til Sandra stemte på henne for 1000 kr ene gangen. Hva er poenget med det da? Juks spør du meg.

Lenke til kommentar
Hm.. synes denne jenta var pen jeg.. Virker som hun har helt andre kvaliteter enn denne blonde Sandra-ripsen. Menmen :) Slik kan det gå. Folket bestemmer. Teit at moren til Sandra stemte på henne for 1000 kr ene gangen. Hva er poenget med det da? Juks spør du meg.

Anh var mye mer favoritt..

Om foreldrene til en av de hadde vært miltimiliadær så hadde det jo ikke vært noe problem å jukse noen videre! Teit..

Skulle bare vært lov å stemme en gang.. hadde blitt sur om mora mi hadde stemt på meg så mye!

Lenke til kommentar

Har signert selv, og håper flere gjør det, dette er så jævlig stein galt som det kan få blitt, Sandra kan ta den søtheten og shove it up someones #%#"¤%)"!

Hun sang utrolig middelmådig og holdt ikke mål i går sammen med Roald som svevde i skyene der han sto... :roll:

Lenke til kommentar
Har signert selv, og håper flere gjør det, dette er så jævlig stein galt som det kan få blitt, Sandra kan ta den søtheten og shove it up someones #%#"¤%)"!

Hun sang utrolig middelmådig og holdt ikke mål i går sammen med Roald som svevde i skyene der han sto... :roll:

ALLE dommerne forsvarer seg med at Sandra er søt!

De sier: Du er ei søt jente så jeg håper du går videre! bullshitt...

Trodde dette gikk på SANG!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...