Amesos Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg gleder meg sykt mye til Doom 3 kommmer. Jeg har hør at det blir en standart deathmatch-modus, men blir det noe mer? F.eks slik som cs el bf1942??? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Det er dessverre ikke sluppet noen informasjon om dette emnet. Ihvertfall ikke som jeg har hørt. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Multiplayeren var vel ikke mer avansert enn at du stiller på hvor mange kills du skal ha før en vinner, så du skal bare drepe motstanderne og når du dør selv blir du respawnet... egentlig som BF1942 Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Trukke id gidder å lage noe avansert multyplayer i Doom3 - de vil da ikke øke konkurransen til quake4 Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Quake 4? i tilfelle har jeg ikke fulgt med, men det var jo gode nyheter Lenke til kommentar
genesis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 jeg mener å huske å ha lest at det blir maks 4 player ikke sikker, men det er nok en grunn til at jeg har "memorert" dette, når det ikke blir slippet noe informasjon offesiellt, går jeg utifra det andre som er av informasjon, om det er negativt. (dette er "prinsipp", slik at jeg ihvertfall ikke blir skuffet ) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Doom III har vel heller aldri blitt reklamert for som et "multiplayer spill" uansett, har det? Dessuten tror jeg serverne får litt problemer med såpass tung og krevende grafikk / fysikk og treffmotor. Mener å ha hørt at Doom III skal ha modellsjekk på kulene, det vil si at det ikke er en usynlig hitbox, men direkte treff på modellen.. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Mener å ha lest at Quake 4 skulle bruke doom 3 motoren. Aner ikke når / hvor jeg har lest dette. Hvis jeg har rett betyr det i allfall at Q4 kommer... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Q4 kommer. Husker å ha lest det skal inneholde "matrix aktige effekter". Det var et år siden men...hehe. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg må nok skuffe dere, nye rapporter sier at Doom 3 blir forsinka igjen pga. av Beta 2 har blitt stjelt og har allerede ødelagt for flere 1000$. fikk vite det på HL-radio. klikka da den ble delay'a igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg må nok skuffe dere, nye rapporter sier at Doom 3 blir forsinka igjen pga. av Beta 2 har blitt stjelt og har allerede ødelagt for flere 1000$.fikk vite det på HL-radio. klikka da den ble delay'a igjen! vååååååås Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 jepp det er vås, finnes bare 1 leak....og den leaken kan du modde Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg må nok skuffe dere, nye rapporter sier at Doom 3 blir forsinka igjen pga. av Beta 2 har blitt stjelt og har allerede ødelagt for flere 1000$.fikk vite det på HL-radio. klikka da den ble delay'a igjen! vååååååås I second that! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg må nok skuffe dere, nye rapporter sier at Doom 3 blir forsinka igjen pga. av Beta 2 har blitt stjelt og har allerede ødelagt for flere 1000$.fikk vite det på HL-radio. klikka da den ble delay'a igjen! vååååååås I second that! *sjekke* Vås Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) lol EDIT: send meg en link som sier at det ikke er beta 2 da (hint hint) Endret 14. mars 2004 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg må nok skuffe dere, nye rapporter sier at Doom 3 blir forsinka igjen pga. av Beta 2 har blitt stjelt og har allerede ødelagt for flere 1000$.fikk vite det på HL-radio. klikka da den ble delay'a igjen! vååååååås I second that! *sjekke* Vås Faktisk er "Beta 2" ute, men det er bare "Alpha" med mere maps, og noen patches leaked fra id Software. Og ja, Q4 bruker Doom3 engin og er under utvikling.. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Mener det er Raven Soft som står for utvikling av Quake 4 (de som lagde Soldier of Fortune 1/2) tror også at Quake 4 skal bli mer single player (alså ikke no Quake 4 arena greier) Endret 14. mars 2004 av Legionaire Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Mener det er Raven Soft som står for utvikling av Quake 4 (de som lagde Soldier of Fortune 1/2) tror også at Quake 4 skal bli mer single player (alså ikke no Quake 4 arena greier) Det stemmer, Raven Soft utvikler Quake 4, og id Software er kjempe fornøyd med det:) Det skal fokuseres på Singleplayer mer enn multiplayer, noe likt Quake 2 vistnok. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Noen som har url til de håndtegnede bildene av Q4 fiender ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå