Gå til innhold

Trenger tips skal lage hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ting å ha med:

custom model sett (hvis dere ikke spiller "profft" da er det "juks"...:/

custom maps dere bruker

ranking liste på klanen

kontakt info

"profiler" av medlemmer?

server ip på de dere bruker

når det gjelder layout, så er det enkleste å finne en design side på nettet og bruke ferdig oppsett :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Selve design og dette hører hjemme under Programmering og Web-design...

Hva du skal ha på hjemmesiden kan vel tas her, siden det gjelder CS?

- Nyhetseksjon er nesten et must.

- Screenshots er også noe å vurdere.

- Downloads, demoer, scripts, etc.

- Medlemsliste

- Medlemsstatistikker (pcw/cw)

- Serverliste

- Rankingsliste (hlstats eller sånt noe)

- "Challenge us"

- Informasjon for å få try elns

- Og noe "stæsj", kontaktinformasjon, og sånt.

Lenke til kommentar
Men hva mener du med Custom Model sett? :blush:

Replacement modeller ("skins") til våpen, spillere og slikt.

jeg laster ned modeller fra CS-Nation som jeg bruker.

Bruker bare oppdaterte, high poly, high detail av det originale våpenet og ingen nye lyder. Regner ikke det som cheat jeg, men i skikkelige konkurranser gjør de nok det.

Lenke til kommentar

Bruker bare oppdaterte, high poly, high detail av det originale våpenet og ingen nye lyder. Regner ikke det som cheat jeg, men i skikkelige konkurranser gjør de nok det.

Er litt usikker på den slags, (sorry for off topic) men har vært borti folk som har blitt bannet pga skins. Public... Vet ikke om det er fakta... Men men, har ikke noen hensikt, ikke for meg i hvertfall... Har ingen fordeler som visse andre har... Ro ned, kødder bare. :yes:

EDIT: Ble kanskje litt feil, folk som har blitt bannet pga models er vel det jeg vil fram til.

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Viktig-Per... Hvis det hadde vært et navn, ville det begynt med store bokstaver. Så hvis du skal være så viktig, så er det også feil, det blir ikke et navn.

Faktisk synes jeg det der var unødvendig, du skuffer meg psilo.

Hva har man vanligvis i nyhetsseksjoner? Nyheter? Eksempel:

Lørdag 13.03.2004

Terminator har joinet clanen, alle ønsker han velkommen.

- zalo

Som sagt, et eksempel (hvis det f.eks. var jeg som skrev nyheten). Fiks et lekkert nyhetssystem. Anbefaler å mekke et eget, men er ikke så kjent med gratis hoste-tjenester, så vet ikke om de støtter php og sånt.

Logo ja, spør en som kan håndtere photoshop e.l. hvis du ikke kan fikse det selv. Akkurat det er et av mine problemer, kan ikke lage logoer og sånt. :cry:

Lenke til kommentar

Ey thx du... men jeg er ikke så flink me Hjemmeside så jeg klarer sikkert aldrit å finne et system:P

Har du aldri sett The Boondock Saints du viktig-per??? Aequitas er en kul dude :p

Og du zalo, jeg har en clan tag no men er ikke så prff akkurat er ikke 3D :thumbdown: .... Har du clan?

Lenke til kommentar

Nei, jeg driver ikke med clan. Har ikke akkurat tid til det, og det rette har aldri dukket opp.

Nei, domener med.no og .com må man vanligvis betale for, med mindre du har en god kompis, som eier noen.

Finnes noe litt lengre domener som er gratis, f.eks.

www.dot.tk (www.clan.tk f.eks.)

www.moo.no (www.clan.moo.no f.eks.)

Er noen andre også, det er sånne "link-domener", som videresender besøkende til siden den opprinnelige siden.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Er litt usikker på den slags, (sorry for off topic) men har vært borti folk som har blitt bannet pga skins. Public... Vet ikke om det er fakta... Men men, har ikke noen hensikt, ikke for meg i hvertfall... Har ingen fordeler som visse andre har... Ro ned, kødder bare. :yes:

EDIT: Ble kanskje litt feil, folk som har blitt bannet pga models er vel det jeg vil fram til.

joda, blir litt feil hvis fyren skryter av at han bruker DE modell på AWM...får mye bedre oversikt da f.eks.

men man skal jo være passe dum for å skryte av å cheate på den måten på public server da uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...