aequitas2 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Ey, trenger noen tips skal lage hjemmeside til clanen min;) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) ting å ha med: custom model sett (hvis dere ikke spiller "profft" da er det "juks"...:/ custom maps dere bruker ranking liste på klanen kontakt info "profiler" av medlemmer? server ip på de dere bruker når det gjelder layout, så er det enkleste å finne en design side på nettet og bruke ferdig oppsett Endret 13. mars 2004 av MrLee Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Mhm har jo "profiler" a....... Seff... Jeg bruker www.freewebs.com! Har lite fantasi Men thx for info a Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Men hva mener du med Custom Model sett? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Selve design og dette hører hjemme under Programmering og Web-design... Hva du skal ha på hjemmesiden kan vel tas her, siden det gjelder CS? - Nyhetseksjon er nesten et must. - Screenshots er også noe å vurdere. - Downloads, demoer, scripts, etc. - Medlemsliste - Medlemsstatistikker (pcw/cw) - Serverliste - Rankingsliste (hlstats eller sånt noe) - "Challenge us" - Informasjon for å få try elns - Og noe "stæsj", kontaktinformasjon, og sånt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Men hva mener du med Custom Model sett? Replacement modeller ("skins") til våpen, spillere og slikt. jeg laster ned modeller fra CS-Nation som jeg bruker. Bruker bare oppdaterte, high poly, high detail av det originale våpenet og ingen nye lyder. Regner ikke det som cheat jeg, men i skikkelige konkurranser gjør de nok det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Men hva mener du med Custom Model sett? Replacement modeller ("skins") til våpen, spillere og slikt. jeg laster ned modeller fra CS-Nation som jeg bruker. Bruker bare oppdaterte, high poly, high detail av det originale våpenet og ingen nye lyder. Regner ikke det som cheat jeg, men i skikkelige konkurranser gjør de nok det. Er litt usikker på den slags, (sorry for off topic) men har vært borti folk som har blitt bannet pga skins. Public... Vet ikke om det er fakta... Men men, har ikke noen hensikt, ikke for meg i hvertfall... Har ingen fordeler som visse andre har... Ro ned, kødder bare. EDIT: Ble kanskje litt feil, folk som har blitt bannet pga models er vel det jeg vil fram til. Endret 13. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Hmmmm, Ja alle thx for the help Men, hva skal jeg ha i News? Kan si jeg er litt noob når det kommer til sånne ting.... Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Har ingen logo heller For clanen ble laget for et par dager siden.... www.freewebs.com/ncsw-clan Er under construction Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hvem er egentlig denne Trenger Noen Tips? Litt av et navn, forresten.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Viktig-Per... Hvis det hadde vært et navn, ville det begynt med store bokstaver. Så hvis du skal være så viktig, så er det også feil, det blir ikke et navn. Faktisk synes jeg det der var unødvendig, du skuffer meg psilo. Hva har man vanligvis i nyhetsseksjoner? Nyheter? Eksempel: Lørdag 13.03.2004 Terminator har joinet clanen, alle ønsker han velkommen. - zalo Som sagt, et eksempel (hvis det f.eks. var jeg som skrev nyheten). Fiks et lekkert nyhetssystem. Anbefaler å mekke et eget, men er ikke så kjent med gratis hoste-tjenester, så vet ikke om de støtter php og sånt. Logo ja, spør en som kan håndtere photoshop e.l. hvis du ikke kan fikse det selv. Akkurat det er et av mine problemer, kan ikke lage logoer og sånt. Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Ey thx du... men jeg er ikke så flink me Hjemmeside så jeg klarer sikkert aldrit å finne et system:P Har du aldri sett The Boondock Saints du viktig-per??? Aequitas er en kul dude Og du zalo, jeg har en clan tag no men er ikke så prff akkurat er ikke 3D .... Har du clan? Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Noen som vet hvor man kan få gratis domene navn? som www.ncsw-clan.no? Hadde vært artig Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Nei, jeg driver ikke med clan. Har ikke akkurat tid til det, og det rette har aldri dukket opp. Nei, domener med.no og .com må man vanligvis betale for, med mindre du har en god kompis, som eier noen. Finnes noe litt lengre domener som er gratis, f.eks. www.dot.tk (www.clan.tk f.eks.) www.moo.no (www.clan.moo.no f.eks.) Er noen andre også, det er sånne "link-domener", som videresender besøkende til siden den opprinnelige siden. Lykke til! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hva heter klanen a? Jfor? Du kan sikkert få noe billig på qxl Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Clanen heter [N.C.S.W] Norwegian Counter Strike Warriors.... Men har fått meg en www.moo.no adr. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Men hva mener du med Custom Model sett? Replacement modeller ("skins") til våpen, spillere og slikt. jeg laster ned modeller fra CS-Nation som jeg bruker. Bruker bare oppdaterte, high poly, high detail av det originale våpenet og ingen nye lyder. Regner ikke det som cheat jeg, men i skikkelige konkurranser gjør de nok det. Er litt usikker på den slags, (sorry for off topic) men har vært borti folk som har blitt bannet pga skins. Public... Vet ikke om det er fakta... Men men, har ikke noen hensikt, ikke for meg i hvertfall... Har ingen fordeler som visse andre har... Ro ned, kødder bare. EDIT: Ble kanskje litt feil, folk som har blitt bannet pga models er vel det jeg vil fram til. joda, blir litt feil hvis fyren skryter av at han bruker DE modell på AWM...får mye bedre oversikt da f.eks. men man skal jo være passe dum for å skryte av å cheate på den måten på public server da uansett... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Får å få .no domene må du være registrert som et firma i Brønnøysundregisteret og i tillegg betale. Absolutt ikke verdt å gjøre det for en CS-klan Lenke til kommentar
aequitas2 Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Det er det hvis clanen er veldig stor og kjent.... Men hvis det er en liten clan er det ingenting å gjøre.... .tk er noe drit www.dot.tk er det gratis Feks: www.mejulie.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå