Zettie Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Nå er jeg så forbannet at hadde jeg fått fatt i han jævelen bak nicket Aanen kunne jeg gjort stygge ting jeg ville angret lenge på.. Tok kontakt etter at jeg har vært sinnsykt plaget med pop.online.no i de siste 8-9 dagene. Har multi-homed DSL fra Tiscali og lokal leverandør (2x ADSL) samt en kabellinje fra Avidi. 9 av 10 tilkoblinger til pop.online.no, uansett linje eller pc jeg bruker, gir "time-out" fra Outlook. Har også prøvd telnet med samme resultat. Rundt 10% av gangene kommer jeg gjennom og da fungerer alt MEGET bra. Har også prøvd fra jobben, med nøyaktig samme resultat. Jeg har prøvd med dialup via Telenor og SAME SHIT! Etter å ha vurdert kaste meg på telefonen fant jeg ut at online-støtten sikkert kunne være grei nok siden jeg ikke gidder kaste bort tid på venting i telefonkø. Joda, kjapt svar etter å fremstilt scenarioet, da tilkoblet via Tiscali-linjen min. "Sorry, kom tilbake når du har en tilkobling vi supporterer". Forklarer da at dette er en av mine mange tilkoblinger og at det ikke spiller noen rolle hvilken tilkobling det gjelder. Sier også at jeg kan seff koble opp Avidi-linjen og komme tilbake.. "nei, da må du ringe Avidi kundestøtte da dem har support for din linje". Prøver på nytt med at dette ikke er ett linjeproblem (og det er det IKKE, siden jeg kommer gjennom til ALLE andre pop-serverne jeg vil ha kontakt med). "Nei, kom tilbake når du har en linje vi supporterer." Så prøver man på nytt igjen.. "Men jeg ber om support på mitt Online E-postabbonnement, som jeg forøvrig betaler for å ha, uavhengig av linje eller ei". Ikke ****** om det hjalp :/ Har screenshot'et loggen og kommer til å legge denne ut på min webside, men lurer på: 1) Hvorfor får ikke jeg supporten jeg har krav på? 2) Jeg har ikke binding på det abbonnementet. Bør jeg si det opp og be dem kysse meg der solen aldri skinner? 3) Eller bør jeg bare ringe kundestøtte? 4) Hvordan får man kontakt med sjefen til denne ansatte? Skulle gjerne fortalt han/henne noen saftige gloser om hvor "hjelpsomme" ansatte dem har. 5) Har jeg LOV til å legge ut denne loggen? Ingen klausuler der under tilkoblingen sier at jeg ikke har lov og samtalen var mellom meg og han, derfor har jeg vel rett til å gi dette ut eller? !"#¤"!# Har meget lyst til å ditche både Avidi og Telenor Online og tror jeg kommer til å gjøre dette - Dette er jo bare SÅ SINNSYKT DÅRLIG SUPPORTERING AV KUNDENE! Selv Tiscali er mer hjelpsomme når man kommer gjennom etter 20 minutter venting! Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg hadde ikke holdt ut så lenge engang Gidder aldri å slite med noe hvis jeg kan få bedre. Hvis du kan endre post adresa di slutt epost abbonement hos Telenor. Lenke til kommentar
knutie Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Husker jeg var inne i en laaaaaaaang diskusjon på kvelden en gang. Rett før "stengetid". Mens han holdt på å fikse en feil som tar maks 2 min sa han: Beklager, vi stenger nå, ta kontakt i morgen" Grrrrr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå