razh0r Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Dæven steike. Gleder meg enda mer til Episode 3 nå gitt! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Shit! Gleder meg som en unge nå. Endelig så får vi se det som virkelig er interessant med SW-historien. Hvor fant du den "scan'en" og er det mer? :drools: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Shit! Gleder meg som en unge nå. Endelig så får vi se det som virkelig er interessant med SW-historien. Hvor fant du den "scan'en" og er det mer? :drools: Det var en som pastet linken inn i en kanal på IRC, og nei, det er bare dette bildet tror jeg? Denne scannen kommer fra avisen Daily Mirror, men jeg tror at det har sirkulert rundt på nettet en stund. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Steike, gleder meg skikkelig nå. Episode III kommer nok til å bringe mange knuter sammen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Når er det den kommer da? om ca 1 år Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hurra, når den kommer ut, på premiæren sitter jeg i oslo coloseum(?) å ser på Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har lyst på en tur til Bergen og se den jeg. Er det kommet flere digitalkinoer i Norge etterpå? Med EP2 så var det jo bare i Bergen de kunne vise den i all sin prakt. Er noe filma digitalt så bør man se det digitalt også Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 I følge starwars.com så kommer den midt på sommern 2005 Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jepp. stemmer desverre det. Var sikker på at det var i sommer jeg. Bare litt skuffa når jeg så det var neste år Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har lyst på en tur til Bergen og se den jeg. Er det kommet flere digitalkinoer i Norge etterpå? Med EP2 så var det jo bare i Bergen de kunne vise den i all sin prakt. Er noe filma digitalt så bør man se det digitalt også Pneh-heh-heh. *Bor i Bergen* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Steike, gleder meg skikkelig nå. Episode III kommer nok til å bringe mange knuter sammen. hvilken knuter? alle vet jo hva som skjer .. gjør dere andre ikke det? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Fader som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Steike, gleder meg skikkelig nå. Episode III kommer nok til å bringe mange knuter sammen. hvilken knuter? alle vet jo hva som skjer .. gjør dere andre ikke det? hysj nå, ikke kom med spoilers .P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå