GoldlaXiE Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hallo! Er det noken her som veit om det finns nokre gratis virusprogram ein kan laste ned på internett? Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Grisoft AVG. Jeg er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Grisoft AVG. Jeg er kjempefornøyd. er enig med jan-e. bruker det sjøl. synes dt er mye bedre enn norton... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hva skal du med et Virusprogram? De fleste av oss ville nok heller anskaffet et Antivirus program! Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Yppelig program, og det trenger og bruker mindre resusser enn Norton. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hva skal du med et Virusprogram? De fleste av oss ville nok heller anskaffet et Antivirus program! sier noe der Nei, men gå for avg du, har hørt masse bra om det Give it a try. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har kjøpt Norton 2004 pakka med antivirus og security, og akkurat det med antivirus må jeg si at jeg er mer fornøyd med AVG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå