Jackal Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) er det mulig å kjøre 2 s-ata hardisker + 2 IDE disker samtidigt? vil ha de 2 IDE diskene til OS og progs... s-ata diskene til musikk, filmer ++ ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 14. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
all right Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvorfor ikke omvent? S-ata til OS og programmer og IDE til musikk og filmer? Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ja, det lurer jeg på også? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det skal gå fint å kjøre to ide og to sata disker på en gang. hvis du tenker på raid, så er det ikke noe problem. har en sata og to ide selv, men kjører ikke i raid siden moboet ikke støtter raid for ide men det er best å ha os på sata diskene. Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Går helt fint det.. Bare sørg for å ha en disk som støtter S-ata.. Har 1 disk på S-ata, men den støtter ikke S-ata.. men, det funker fint det.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Går helt fint det.. Bare sørg for å ha en disk som støtter S-ata.. Har 1 disk på S-ata, men den støtter ikke S-ata.. men, det funker fint det.. Jeg hadde kjøpt en S-ATA WDC 10000rpm - HK= Giga-Byte, GA-K8NNXp, men da jeg satt i S-ATA`n virka den ikke, selv sagt hadde jeg ikke drivere første gangen fordi den kom knust i posten men lasta ned noen.... Disken ligger hjemme ennå...Jeg kjører nå på en Maxtor 5400rpm og en Seagate barracuda 40G (Maxtorn er på 10G, OS på) Men jeg har gitt opp håpet på S-ATA`n Kan noen gi råd for dette? Vær så snill, det har gått måneder nå, MVH: Stian_A Lenke til kommentar
Apsis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 det spørs da. hvis han vil ha med seg diskene med mp3 og videoer rundt om kring så kan jo de taes ut og settes inn mens pcen står på.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 SATA støtter _ikke_ hot-swap. Det er kun noen spesielle (proffe)kontrollere som støtter dette. Å fjerne disk uten å skru av = mulig korrupte data! Dessuten, så må disken finnes av BIOS for å kunne gjenkjennes i OS. Skal man bære rundt på disker, kjøper man 1394- eller USB2.0-disker! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Burde ha OS på SATA fordi den er kjappest. Det går helt fint. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 er det mulig å kjøre 2 s-ata hardisker + 2 IDE disker samtidigt? vil ha de 2 IDE diskene til OS og progs... s-ata diskene til musikk, filmer ++ ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## hallo, S-ataene dine hvor mye kjører dem på, 7200rpm? kjører dem mer enn det, så anbefaler jeg at du har OS på S-ATAn MVH: Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå