Ceaucescu Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Kan noen fortelle meg forskjellen på denne og denne CPU Cooler blocken? Merk: Bare forskjellen på selve CPU Cooler blocken, ikke på settet. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Ingen forskjell på Cpu blokken i de to settene du har linket til. Begge har den nye Antartica blokken som skal kunne konkurrere mot RBX og Whitewater. Eneste forskjellen mellom disse to er at den ene har chipset og vga med i settet. Den andre har bare cpu blokk Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Det var det jeg trodde. Bare lurte siden prisen på den første CPU blokken var så dyr, selv om det ikke fulgte med kjøleblokk til VGA og Chipset. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Kjøp heller "light" versjonen som jeg har Waterchill CPU/VGA/Chipset...den er godt nok for nybegynner. Kjøler godt nok til Prescott. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg går for Antarctica tror jeg. CPUen min genererer meget mye watt ved OC har jeg forstått. Så da må det sterkere midler til. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Vil det være mulig å eventuellt la være å montere f.eks. VGA kjøleren fra dette settet, og fremdeles få vannkjølingen til å fungere 100 %. Altså ikke noe vann som vil lekke o.l. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Klart du kan la være å montere enkelte blokker. Så lenge du ikke tar den av under bruk så vil det jo ikke lekke Bare pass på å testkjør systemet. Tok selv livet av hardware for et par uker siden pga av at jeg ikke hadde testet systemet nok. Tett når det var i ro, men når jeg bøyde på slangene, splosh TTT (Ting tar tid) Bruk den.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Skal jeg gjøre, bamsefar! Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå