Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

bestill yamada dvx-6600 fra playstore.se for en tusenlapp. oppgrader firmware og nyt

les gjerne om spilleren på nettet først.

nå har jeg spart deg for masse, masse, masse slit med å velge dvd-spiller, iallefall i mitt tilfelle.... (men det finnes selvfølgelig andre alternativer f.eks Kiss-spillere eller visse modeller fra Phillips)

Yamadaen spiller det meste :)

Lenke til kommentar
men visst jeg har lastet ned en divX video (ice age), og finner en subtitle til den, hvordan skal jeg ordne hele filmen til å bli spillt på en dvd spiller(SONY DVP-NS405)????

Du må reenkode til noe spilleren din forstår, antageligvis VCD, SVCD eller naturligvis DVD.

Lenke til kommentar

men anbefaler selvfølgelig ikke å re-encode en divx til DVD... Uansett tar de fleste dvd-spillere vcd/svcd. Hvis din spiller har støtte for det, kan du velge å encode til vcd eller laste ned vcder i stedet for divxer. Anbefaler likevel en rimelig divx-sertifisert spiller (som yamada dvx-6600).

BTW: på komplett.no har de akkurat nå tilbud på en skikkelig rimelig dvd/divx-spiller til 500kr. Så hvis du hovedsakelig vil spille av divx i stua, gå for den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...