Gå til innhold

Bærbar til AutoCad

Anbefalte innlegg

Jeg skal bruge en bærbar primært til AutoCad. Vægt og strømforbrug har ikke høj prioritet. Jeg er udelukkende interesseret i ydelse og god skærm, da den sjældent skal bruges uden strømforsyning. Skærmen skal helst ikke være widescreen, grafikkort må være Radeon 9600 128MB el. lignende. Jeg kender ikke så meget til grafikkort indenfor bærbare, men går ud fra at Radeon 9000 er ved at være outdated. Processor enten Centrino 1.7GHz eller Pentium 4 3GHz. Kender I til nogle mærker/modeller der svarer nogenlunde til ovenstående?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal bruge en bærbar primært til AutoCad. V...

Hei!

Er ute etter det samme. SE tråd "DELL NOT DELL". Er vant med DELL sine maskiner (har hatt 3 Desktop+ 1 laptop) . Kika nu først på 8600- Gikk over på til DELL M60.. Sjekka mot HP nw8000 og IBM R50. Hvis du sjekker tråd nevnt over finner du noen linker der. Jeg tror (sikker) jeg går for IBM. Skal bruke maskina aktivt ut til kunder, ta med på "hovedjobb" (har et enkeltmannsforetak sånn attåt) og svitsje den mot skjerm/tastatur/mus (KVM-svits) i hjemmet for å ta igjen skisser, kundetilpasn. osv. Viktig at maskina tåler litt røff behandling. Sjekk

http://www.veritest.com/clients/reports/ib...m_harddrive.pdf

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...