SuperMorten Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har desverre en trang til å formatere i hytt og pine og begynner å bli ganske lei. Har sett noen prate om at det er mulig å lage et image av os rett etter instalasjon, slik at man bare kan loade dette ved neste formatering. Har ikke skjønt helt hvordan dette fungerer, så jeg lurte på om noen kunne lage en liten guide? Jeg er sikker på at mange kunne tenke seg å benytte seg av dette. På forhånd takk Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Antar du forstår engelsk, isåfall bør du lese dette! Tipper du får svar på det meste angående slike image der... Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Takk! Det ser glimrende ut. Det eneste jeg lurer på er hva jeg gjør idet jeg har brent cd/dvd'en. Kan jeg f.eks brenne en dvd som bootable? Eller er trikset bare å formatere c:, deretter kopiere inn alt fra cd/dvd'en? Endret 13. mars 2004 av SuperMorten Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Du kan lage en bootbar CD/DVD som automatisk starter opp programmet som du bruker for å skrive Windows tilbake til disken! Du trenger ikke å formatere partisjonen først, da programmet likevel overskriver alle sektorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå