Gå til innhold

lego case


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HAHAAH Koffe! det hadde vært no.. :roll: tenker tilbake til barndommens lange timer med legokassa i fanget og to rare klosser i hver sin hånd som etterhvert ble et eller annet fremtids-romskip... :D

Og den ekstreme skuffelsen da du finner lillesøster stående ved bordet som du trodde var for høyt for henne og legoen ligger på gulvet...minner :cry:

Lenke til kommentar

argh.. ja, og så finner du ut at vitale deler faktisk er knekt og bøyd også..

det, det er kjipt..

 

Jeg tenkte å lage lego by  :)  Der de forskjellige komponetene er i forskjellige byggninger. Eks så kan psu være et atomkraftverk også legger jeg strøm kablene i strøm master til de andre byggningene, hardiskene et postkontor, cddrev en bank og hk et supermarked. Noen som har noen tanker om dette? Er dette teit med tanke på kjøling? Kan bli litt for masse kabelrot, kanskje lage et rør som ligger bak husene som kablene kan ligge i.

 

klør i figrene etter å bygge nå  :)  må få tak i noe lego snart!

 

jeg sier bare GO FOR IT!!

bare pass på å ha nokk deler.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ta en tur på ebay og søk etter "lego assorted".

Det bør være nok til å bygge ei rimelig stor kasse, er ikke særlig dyrt heller.

Eneste problemet er at det kan bli en pen porsjon frakt for et par kilo lego.

Betalte selv i overkant av 500kr for 10 kg.

tror nok det billigste er som tidligere nevnt i posten å finne et loppemarked eller bruktsalg og finne noe brukt lego der. det kan medføre en hel del leting og frustrasjon over dårligere funn, men det er det billigste. å avertere i avisa er kanskje mer produktivt, men noe dyrere. vet ikke hva som blir billigst av det og ebay?

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å lage en lego case og lurer på hvor mange brikker jeg må ha for å lage en miditower... Tar gjerne mot tips om hvor jeg får tak i mye billig lego :)

nei! nei! ikke beynn å gi meg ideer her. Faktisk kul ide. Kunne formet pc'en som en figur av noe dradd utav legoland. Med litt tålmodighet og forhåndsarbeide kan det bli en flott pc. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...