karlstorpet Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg tenkte å lage en lego case og lurer på hvor mange brikker jeg må ha for å lage en miditower... Tar gjerne mot tips om hvor jeg får tak i mye billig lego Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Genial ide trenger sikkert en GOOD del..burdte ha sånne to raders da..kan jo ringe lego å spørre om spons Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Tar gjerne mot tips om hvor jeg får tak i mye billig lego Kjøp min legokasse da vel! Den er HUGE! Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 du trenger sterkt lim ett par hunde legeo klosser men hvordan skal du lage bunn?.. du kan jo bygge hele driten først så lime den på en plate. kanskje jeg skal prøve meg på noe slikt, har masse lego stående. da bruker jeg nokk ramma til mitt kabinett, så bygger jeg rundt det Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Lego i dag er svindyrt hvis du skal kjøpe det i vanlige leketøysbutikker.. Det er jo fader meg 2-300kr for en liten bil! Men skal du kjøpe legoklosser så prøv å kjøp billig brukt. Jerix: Skal du ha mye for lego'n din? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Se rundt på loppemarkeder. Hender det er endel ymse lego der. Endret 13. mars 2004 av Tabaqui Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jerix: Skal du ha mye for lego'n din? Neh, vet ikke jeg... 500-800,-? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hva er IKKE worklog? Ideer, planer og drømmer som du ikke er i ferd med å realisere, skal ikke postes her (det er ikke en worklog). Det er lov å fortelle hva man skal gjøre som neste steg i en worklog - men "the big idea" som du ikke har begynt å arbeide med kan du poste under "case mods". Ingen bilder = ingen worklog. Linker til bilder på andre websiter eller andres prosjekter. Flyttes et sted jeg tror den passer inn Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hva er IKKE worklog? Ideer, planer og drømmer som du ikke er i ferd med å realisere, skal ikke postes her (det er ikke en worklog). Det er lov å fortelle hva man skal gjøre som neste steg i en worklog - men "the big idea" som du ikke har begynt å arbeide med kan du poste under "case mods". Ingen bilder = ingen worklog. Linker til bilder på andre websiter eller andres prosjekter. Flyttes et sted jeg tror den passer inn Hadde vel kansje passa best under casemods? ikke veit jeg Lenke til kommentar
Sakari46 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 LOL jeg er ikke helt sikker men vejer lego ikke MEGET i store mængder??? btw. et par hundrede dele er nok ikke nok, tror du skal bruge over 1000 til et ordentligt kabi. held og lykke Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Søk litt på nett så finner du en step by step av en fyr som har gjort dette. -KJ Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 en vanlig brikke på 4x1 punkter er lxbxh 31,79x7,89x9,56 målte nettopp med digital måledings... dette betyr at hvis du skal ha et kabbis ala midi, som jeg TIPPER er 40x20x40, blir det 546 for den ene siden(sånn circa)... blir da GODT over tusen brikker.... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg kan telle og se om det er nok ? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hvorfor ikke bruke duplo lego? trenger vel ikke så mange av de..?! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Duplo ideen var egentlig ikke så dum...men duplo klossene er ikke like robuste som en lego brikke så de tåler vel ikke like mye.. og hvordan blir lego i forhold til varme osv.? tenkt på det? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hvordan er det med støy? Jeg forestiller meg at lego klarer å absorbere ganske mye støy. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 men det blir varmt inn i der... trur lego klossene er gode til å halde varmen inn i... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 karlstorpet; Stjeler idèen din jeg .. Har vært ned i kjelleren å hentet legokassen min nå.. Tviler på at det blir noe bra men. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 legoklosser holder ikke noe bedre på varmen enn plexiglass og akryl, og det er jo mange kabinetter der ute av de materialene. Bare pass på å ha nok av vifter i kabinettet ditt. Får jeg lov til å foreslå et rikt antall 120mm vifter? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jo, men problemet her er at det blir masse luft inni legoklossene, og luft er et veldig bra isolasjonsmateriale. Tror nok jeg ville ha bygd inn hull for kabinettvifter... -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå