GRendal Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hei jeg vurderer aa anskaffe meg en Intel prossessor og klokke litt siden Amd 64 ikke er saa bra paa det.. men det jeg lurer paa er om gode gamle northwood duger bedre paa det enn den nye prescott..vet at northwood er bedre paa samme hastighet men mener aa ha lest et sted at man kommer ganske hoyt med prescott. takk for svar Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jepp. THG har hatt en Northwood på 5.25 med nitrogen, men en Prescott duger vel også Husk: Prescott blir som kjent veldig varm, og skal du klokke en del er vannkjøling anbefalt Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 men hvis man klokker en Northwood eller prescott opp til 3.6 - 3.9, hvordan er da spillytelsen i forhold til AMD 64 og Fx 51 prossessorer.. og hvordan ER egentlig prescott i spill og klokking i forhold til good old northwood:: Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hvorfor ikke bare vente til nFORCE 3 250 kommer ut, (kommer i løpet av de neste ukene har jeg hørt), da kan du jo klokke amd64 som bare juling........, det vill øke ytelsen i forhold til pentium noe sinnsykt...... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Henrik, jeg har lenge ventet på et HK som kan klokke AMD64 (dvs. et kort med PCI-lock hovedsakelig). Har du noe mer info på når dette kommer, eventuelle specs ect.? Hadde vært evig takknemmelig for all info du kunne gitt meg. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå