N-Gage2 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har noen korte filmer på data'n som jeg så gjerne skulle hatt inn på min Nokia N-Gage, siden den støtter filmavspilling. Hvilket program må jeg bruke for å konvertere filmene need til størrelser som passer på min mobiltelefon? Gratis program? Hvordan får jeg da filmen inn på telefonen? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jes, du kan laste ned Nokia Multimedia convertere 2.0 HER . Du må bare registrer deg på Nokia forum først!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Eller bare bruke dette programmet (det er ikke gratis da, men kvaliteten er jo 10ganger bedre) Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Har nå lastet ned converter på nokia forum. Hva gjør jeg så? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Du velger filen du vil konvertere og trykker convert, men som sagt før så er det mye lurere og bruke smartmovie(og du trenger ikke koncerter programmet fra nokia, filmene konverteres automatisk til 3gp når du fører de over med pc suite) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå