Phoenix-Hawk Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Topic sier vel det meste. Det meste jeg selv har greid er 700 på health og 500 på action men nå er ikke jeg master doctor enda heller da men. Noen tips om åssen man lager bra buffs? Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Tilgi min ignoranse men, hva er det du prater om? Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) 3345 tror jeg. Så var jeg master med supre enhance D packs Du må gode advanced komponenter. Advanced Biological Effect Controller Advanced Chemical Release Duration Mechanism Advanced Solid Delivery Shell Noe som er greit å skaffe seg er: Omnilinaide Dolovite Iron Awade Tatooine Fiberplast Esnaasi Lokian Wild Wheat Istof Talusian Water Vapor Dette er vel noe av det beste hvis jeg ikke husker helt feil. Endret 13. mars 2004 av Jan-Inge Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Å buffe betyr at du får mere power over det gamle du har. Du kan få f . eks 3k ekstra med power over det gamle. Doctorer, musikere og dancere greier å buffe deg. Viss du har 800 og blir buffet på 3k da får du 3800. Håper du forsto litt mere av det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå