andesam Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Når jeg prøver å åpne windows media player så kommer dt bare opp: "Can`t preforme operation, low memory". Har 1 gb ram, og masse ledig så jeg syntes det var litt rart. Finnes det et program til å frigjøre (defragmentere) minnet? (hadde et før, men jeg husker ikke hva det het) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 fast defrag http://ams.kappa.ro/ Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 takk Men det hjalp ikke... Kommer fremdeles samme feilmelding når jeg prøver å åpne windows media player. Hva kan det være som er galt? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Kan tyde på en windows feil . Har du ntfs så kan user rights på pagefile være feil /korrupt. Dette kan skje ved restoringer/bytte av accounts o.l . Lag ny pagefile på annen partisjon .Restart . Slett pagefila på C: (hvis den fremdeles er der) Opprett pagefilen på C: igjen , reboot . Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 prøv me maxmem. husker ikke linken men er bare å søke på google Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg tror ikke det er noe minne problem i det hele tatt. Slike misvisende feilmeldinger er ikke uvanlig faktisk. Kasnkje prøver media playeren å laste in en codec som kræsjer og den mistolker det som minnemangel. Prøv å installere andre type codec. Det kan være feil i selve media playeren også. Prøv å reinstallere den Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Jeg tror ikke det er noe minne problem i det hele tatt. Slike misvisende feilmeldinger er ikke uvanlig faktisk.Kasnkje prøver media playeren å laste in en codec som kræsjer og den mistolker det som minnemangel. Prøv å installere andre type codec. Det kan være feil i selve media playeren også. Prøv å reinstallere den Har prøvd å reinstallere det, har til og med reinstallert windows (ikke bare pga. windows media player), men det hjalp ikke. Hadde noen problemer med windows (vil ikke kopiere filer bla.), også reinstallerte jeg (men har framdeles masse filer og programmer på den andre paritsjonen av harddisken), men dette hjalp ikke noe. Hva i alle dager kan dette komme av? (er på lan nå, og har lasta masse, kan det være noe av dette som ødelegger?) Edit: litt off topic Edit 2: kan et virus (eller flere) være årsaken til et slikt problem? Endret 14. mars 2004 av andesam Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Du sier du har lasta masse..... du har vel sjekket at du har nok fri plass på hd ? windows har alltid trengt litt plass å boltre seg på (temp filer o.l.) Endret 14. mars 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå