mobil_brukeren Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hei.. Er et spill som er sånn at man kan kjøre på veien fra et sted til et annet og følge farts grensen og skilter osv? prøvde en gang et spill men der skulle man kjøre laste bil.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Du tenker med andre ord ikke på need for speed underground? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 hehe nop men har det det er konge Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hei.. Er et spill som er sånn at man kan kjøre på veien fra et sted til et annet og følge farts grensen og skilter osv? prøvde en gang et spill men der skulle man kjøre laste bil.. Takker for svar! Man har alltids gode gamle Test Drive 3.. Eldgammelt, men fortsatt beste spill av den typen. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 er ikke det mere sånn prøve og komme fortest fram a? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jo det er det. Men banene er så gjennomført bra. kjører man for fort kan man bli tatt kontroller. Det er lyskryss, jernbane-overganger, mange veier til mål, natt og dag, regn slik at man må bruke vindusviskere. ++ savner en modern utgave av det. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har du noen gang prøvd spillet Mafia? Der må du følge fartsgrensen og kjøre på grønt lys. Bryter du noen av reglene, og politiet ser deg, må du stoppe og gå ut av bilen for å mota en bot. Men om du ikke stopper, eller om dette gjentar seg flere ganger så vil de arrestere deg. Veldig realistisk og KULT spill. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 okey takk da skal jeg prøve det.. jeg så på formuet her for 1 uke eller 2 siden der en anbefalte et spill men finner ikke den posten Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Midtown Madness - men der er purken noe så JÆVLIG overfølsom. Lurer på om det ikke er arrestasjonsordre på deg FØR du setter deg i bilen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Mener å huske at Driver er slik. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Bare kjøre?!, følge fartsgrensen?! Høres ikke ut som noe for meg eller noen andre uten spesielle interesser Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Street Legal Redline, den nye patchen som kom til det fikser spillet så det endelig går an og kjøre..... du KAN følge skilter og fartsgrenser o.s.v.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei.. Er et spill som er sånn at man kan kjøre på veien fra et sted til et annet og følge farts grensen og skilter osv? prøvde en gang et spill men der skulle man kjøre laste bil.. Takker for svar! Dette har jeg tenkt på mange ganger! Det hadde vært überdigg med et sånt spill, for jeg har ratt og pedaler! Tror det spillet med lastebilen du sikter til heter 18 Wheels of Steel eller noe sånt... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Spelte ein bil simulator ein gong, trur det var freeware eller noke slikt, med ganske enkel grafikk i 3d og ein kjørelærer som fortalte deg kva du skulle gjere. Dette var ein amerikansk "driving lession" spel, av den typen at du fekk game over visst du glemmte å løyse handbrekken eller sjekke sidespeilet før du skiffta fil. Var ganske underholdande, spessielt den delen der du skulle lære kor vanskeleg det er å kjøyre bil i beruset tilstand. Skal sjå om eg finner tittelen på spelet. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Midtown Madness i multiplayer var (muligens er) utrolig moro. Jeg elsket å kjøre omkring og lete etter de som var purk, og brente gumme forbi dem så de fikk noe å jakte på. Skal hilse og si vi fløy langt over bakketoppene Ahh det var tider.. *snufse* Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Har et lastebilspill som heter 18 Wheels of Steel Across America... litt phun i grunn. http://www.valu-soft.com/products/18wheelsamer.html Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Midtown Madness i multiplayer var (muligens er) utrolig moro. Jeg elsket å kjøre omkring og lete etter de som var purk, og brente gumme forbi dem så de fikk noe å jakte på. Skal hilse og si vi fløy langt over bakketoppene Ahh det var tider.. *snufse* Parkerte dere også på bruene for å se hva som skjedde når de åpna og lukka seg? Andre morsomme ting var å se hvor mange hjul man kunne miste, hvor kjapt en kunne kjøre før en gjorde totalvrak av bilen og ikke minst hvor stilig en kunne kjøre inne i varehusa - dette var i Chicago, altså i det første MM. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Du kan jo prøve Driver 1,2 eller 3, men dei er gammle spill. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Eh, særlig treeren, den er kjempegammel. Men gleder meg i alle fall til å se om de har klart å gjøre Driver moroere enn det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå