Gå til innhold

bil spill som man skal følge frats grensen osv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei..

Er et spill som er sånn at man kan kjøre på veien fra et sted til et annet og følge farts grensen og skilter osv? prøvde en gang et spill men der skulle man kjøre laste bil..

Takker for svar! :thumbs:

Man har alltids gode gamle Test Drive 3.. Eldgammelt, men fortsatt beste spill av den typen.

Lenke til kommentar

Jo det er det.

Men banene er så gjennomført bra. kjører man for fort kan man bli tatt kontroller. Det er lyskryss, jernbane-overganger, mange veier til mål, natt og dag, regn slik at man må bruke vindusviskere. ++

savner en modern utgave av det.

Lenke til kommentar

Har du noen gang prøvd spillet Mafia?

Der må du følge fartsgrensen og kjøre på grønt lys.

Bryter du noen av reglene, og politiet ser deg, må du stoppe og gå ut av bilen for å mota en bot. Men om du ikke stopper, eller om dette gjentar seg flere ganger så vil de arrestere deg. Veldig realistisk og KULT spill.

Lenke til kommentar
Hei..

Er et spill som er sånn at man kan kjøre på veien fra et sted til et annet og følge farts grensen og skilter osv? prøvde en gang et spill men der skulle man kjøre laste bil..

Takker for svar! :thumbs:

Dette har jeg tenkt på mange ganger! Det hadde vært überdigg med et sånt spill, for jeg har ratt og pedaler! :)

Tror det spillet med lastebilen du sikter til heter 18 Wheels of Steel eller noe sånt...

Lenke til kommentar

Spelte ein bil simulator ein gong, trur det var freeware eller noke slikt, med ganske enkel grafikk i 3d og ein kjørelærer som fortalte deg kva du skulle gjere. Dette var ein amerikansk "driving lession" spel, av den typen at du fekk game over visst du glemmte å løyse handbrekken eller sjekke sidespeilet før du skiffta fil. Var ganske underholdande, spessielt den delen der du skulle lære kor vanskeleg det er å kjøyre bil i beruset tilstand. :devil:

Skal sjå om eg finner tittelen på spelet.

Lenke til kommentar

Midtown Madness i multiplayer var (muligens er) utrolig moro. Jeg elsket å kjøre omkring og lete etter de som var purk, og brente gumme forbi dem så de fikk noe å jakte på. Skal hilse og si vi fløy langt over bakketoppene :D

Ahh det var tider.. *snufse*

Lenke til kommentar
Midtown Madness i multiplayer var (muligens er) utrolig moro. Jeg elsket å kjøre omkring og lete etter de som var purk, og brente gumme forbi dem så de fikk noe å jakte på. Skal hilse og si vi fløy langt over bakketoppene :D

Ahh det var tider.. *snufse*

Parkerte dere også på bruene for å se hva som skjedde når de åpna og lukka seg? :) Andre morsomme ting var å se hvor mange hjul man kunne miste, hvor kjapt en kunne kjøre før en gjorde totalvrak av bilen og ikke minst hvor stilig en kunne kjøre inne i varehusa - dette var i Chicago, altså i det første MM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...