Zelkin Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 hei, jeg har hørt om Gameword skjermkort. mer vet jeg ikke. Lurte på om noen visste hvor det fantes? tenker på spesifikasjoner osv.! takk =) Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Mener du Gainward kortene ? I tillfelle er de ganske gode. Mange av kortene er utstyrt med bedre ram og er allerede overklokket fra fabrikken. De egner seg også bra tilk videre overklokking. Cardexpert gainward :smile: Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 vel, mente min kamrat sa gameword. men du har sikkert rett =P Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Tror han mente gainward ja :smile: Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hei..jeg har et Gainward Geforce 2 Ultra /500 Golden Sample Skjermkort til salgs...grunnen til jeg sier det er at må selge det fort trenger penger...Noen som Vil kjøpe det til 1000 kr ?? Send meg en Mail [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå