Kimme Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er det noen som har en rss feed med norske tv programmer? Tenkte på å ha en rss feed med tidspunkter om hva som er på tv akkurat nå. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 kansje det er noen som har funnet dette ut etter 7 mnd? Skulle til å spørre det samme, da jeg søkte og fant denne tråden. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Dette hadde vært utrolig kult! Er litt trøtt, så jeg orker ikke søke på det akkurat nå, men kanskje i morgen. Det måtte være ganske slitsomt å oppdatere dette HVER dag da....eller kanskje hver uke. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har program som henter kanalinfo i xml format, brukes til tv-guide-program. Burde ikke være for vanskelig å lage rss feed av det. Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 xml er vel noe lignende som rss, eller tar jeg feil? Hvor finner man tv programmene i xml format? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Programmet jeg snakker om er med i xmltv pakken. Det heter tv_grab_no og henter data fra fredag.dagbladet.no eller noe slikt. RSS er også xml, bare at det følger rss-dtd, xmltv har en annen egen dtd. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hva er xmltv-pakken? Koster det penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå