AbBuZ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg har nettop kjøpt meg Bluetooth Adapter... Jeg har innstallert det å slik, men jeg får ikke kommet inn på Pc Suite... Det går fint å overføre filer gjennom Nokia 6600 OBEX File Transfer, men jeg får ikke til å koble til Nokia 6600 Bluetooth Serial Port... Jeg prøver å trykke på koble til men det skjer ikke noe. Jeg har Windows XP! Det står bare at den er ikke tilkoblet. Hva er galt? PLEASE, kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Du hadde et annet kommunikaskonsprogram sier du? NPS har for vane å være kranglete om et annet, lignende program kjører i bakgrunnen. Avinstaller (eventuellt deaktiver) OBEX, og prøv igjen. Husk også å gå inn på Connection Manager (ligger på menyen neders til høyre, regner jeg med), og velg BT tilkobling derfra. Håper dette hjalp. Lenke til kommentar
AbBuZ Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 oki, skal teste det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå