Nemesis86 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har en pc her som ble formatert. Så ble xp startet for å installeres. Alt så bra ut og insallasjonen foregikk mens jeg la meg å sove. Når jeg våknet i dag hadde installasjoen låst seg når det gjennsto 5 min. Jeg måtte starte pc'en på nytt. Det eneste som skjer er at jeg får beskjed om at skjermen ikke får noe signal. Har prøvd alt og sjekket alle kontakter. Hva skal jeg gjøre? HELP Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har hatt lignende problem selv. Noen ganger når jeg starter maskinen på nytt så vil ikke skjermen aktivere seg. Dersom jeg trykke reset knappen så bruker det å fungere. Men prøv å reset biosen, husk å ta ut strømkabelen fra maskinen og deretter ta ut batteriet. Vent i ca. 20s og sett det inn igjen. La skjermen være avslått også. Noen ganger kan det hjelpe å la maskinen hvile en stund og deretter slå den på en stund senere. Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Takk for tipset, skal prøve det nå. Tusen takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå