jsta Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 I mitt hjemmenett har jeg en server med en stor disk hvor jeg lagrer data fra alle maskiner (mye bilder og MP3). Igår fikk jeg plutselig problemer med å lagre til den fra de andre maskinene (blir hengende). Når jeg går på den maskinen, ser jeg en feilmelding om at en lagring har gått feil pga hw eller connection-problem. Når jeg forøker å accessere disken fra den, får jeg ikke tilgang. Den forsvinner fra utforsker. Etter at jeg buter 2 ganger kommer den opp igjen på normalt vis. Jeg er livredd for her har jeg mye jeg er redd for - selv om jeg har backup på cd-er av mye, så er 50Gb mye jobb.... Jeg har XP, laster automatisk oppdateringer fra MS og virusscanner på alle maskinene. Hjelp !!!!!!! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Da må du sette disken over i en annen maskin, og se om du kan redde mer filer. Husk jumpere og greier når du flytter over... Lykke til.... Edit: (Det kan være HK, PSU eller noe som vakler...) Endret 13. mars 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå