asdfteam Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg leste et sted instruksjoner for å lodde kraftige LED's fast inne i Pioneer Slot-in spillere, sånn at de lyste opp cdplater som sto halvveis inne. Det var på en eller annen casemod-site, men husker ikke hvilken. Har søkt, men finner ikke noe lignende. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 har du sett inne på www.bit-tech.net? (tror det er adressen) kanskje det var der.. hvis du finner, og skal gjøre det, så må du i allefall lage worklog/poste bilder Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er det ZapWizard sin du mener? (Favorites'ene mine trenger seg en kraftig vårrengjøring snart ) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Jepp, fant den når jeg bare fant ut hvilken site det var på. Takk til begge. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Her er linken til side 1 av tråden. Det er forresten en meget sexy og rimelig lettvint mod. Selv brukte jeg en 5V Sunbeam-diode, så jeg slapp motstand, noe som gjorde moden enda enklere å gjennomføre. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Oisann, linka jeg til feil side av tråden . Men uansett, legger du ut bilde av resultatet? Har planlagt å gjøre denne moden i evigheter, men det er alltid 1000 andre ting å gjøre først . Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Hva skjer om man bruker en blå diode? Vil den komme i konflikt med den røde dioden i DVD-Romen? Slik at man bare kan koble dioden rett på molex'en. og at dioden står på hele tiden. Eller vi dette gå galt? Og et spørsmål til: Kommer det Slot in DVD-R/W? Endret 13. mars 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Sorry. Finnes ikke slot-in brennere i vanlig format. Coolkid fant en i slim format, men prisen var ekkel. Hvis jeg tar feil og noen vet om en så være så snill og si fra. Lett en god stund før jeg gav opp. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Pioner har patent på slot in drev i 5.25 størrelse og de lager ikke brennere, så du har desverre rett. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 VRÆÆÆÆÆÆÆL!! hehe, og jeg som hadde lyst på slot-in dvd-r/w Men hvordan blir effekten med diode på en vanlig tray dvd/cd-r/w? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå